۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۷

قاضی زاده هاشمی؛

فرهنگ مقاومت ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد

فرهنگ مقاومت ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد

رئیس بنیاد شهید با اشاره به اینکه فرهنگ مقاومت ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد، گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از شبکه‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره شهدای رسانه مقاومت با حضور شخصیت‌های ۷ کشور امروز در سالن همایش‌های صدا و صدا برگزار شد.

قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین مؤلفه‌های مقاومت و نقش سازنده و اثرگذار این فرهنگ در نجات جهانی کنونی، غیرقابل انکار است.

وی افزود: در چارچوب ایدیولوژی اسلامی نیز، این فرهنگ پاسخگوی نیازهای امروزی هم خواهد بود.

وی گفت: فرهنگ مقاومت به عنوان یک موتور پیشران با جان و دل ملت مسلمان در کشورهای اسلامی تنیده شده است.

قاضی زاده بیان داشت: فرهنگ مقاومت ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد. این فرهنگ را اگر جمیع ارزش‌ها بدانیم آن وقت به نقش ایثار و شهادت در رستگاری جامعه و اصلاح آن پی خواهیم برد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: خون شهید، خوبی‌ها را ترویج می‌کند و کجروی‌ها را از بین می‌برد و نقش مهمی در ظلم‌ستیزی ایفا می‌کند.ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از شبکه‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است؛ امروز در این مراسم مجموعاً ۲۳۰ نفر از خانواده‌های معزز شهدا به همراه مسؤولان رسانه‌ای و مدیران بنیاد شهید و برخی از وزرای رسانه‌ای از ایران، عراق، یمن، سوریه، افغانستان، فلسطین و لبنان حضور یافته‌اند.

کد خبر 5720340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha