۸ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۱۴

فرمانده سپاه دلوار:

بانک اطلاعات جامعه ایثارگری تنگستان تشکیل شد

بانک اطلاعات جامعه ایثارگری تنگستان تشکیل شد

بوشهر- فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار گفت: بانک جامع اطلاعات آماری جامعه ایثارگری تنگستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیدایوب موسوی دوشنبه‌شب در دیدار با جمعی از خانواده شهدا و جانبازان دلوار اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های شها و ایثارگران به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است.

وی داشتن آمار و اطلاعات از ایثارگران را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: در همین راستا بانک جامع اطلاعات آماری جامعه ایثارگری و قرآنی و مسجدی این بندر در شهرستان تنگستان تشکیل شده است.

فرمانده سپاه امام حسین (ع) دلوار بیان کرد: آئین تجلیل از ۷۰۰ نفر از رزمندگان دفاع مقدس، بسیجیان و خانواده‌های قرآنی و مسجدی بندر دلوار شهرستان تنگستان با مشارکت امام جمعه و بخشداری این شهر تجلیل به‌عمل آمد.

لزوم خدمت صادقانه به مردم

مسئول امور ایثارگران سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: ما مجری قانونیم، نه مفسر و مصوب‌کننده آن خاطرنشان کرد: نهضت حسینی به ما می‌آموزد که چگونه در برابر جریان‌ها و افکار انحرافی بایستیم.

عبدالکریم عباسی اضافه کرد: این نهضت به ما می‌گوید که در این راه از بذل مال و جان دریغ نداشته باشیم، همچنان که امام حسین (ع) و یارانش در حادثه قیام کربلا در مقابل افکار ابتذالی و نیات شیطانی یزدیان ایستادگی کردند.

برپایی میز خدمت کمیسیون بهداشت و درمان، مسکن و خدمات ایثارگری بنیاد شهید و امور ایثارگران ویژه ۵۰ نفر از جانبازان دلواری به همت سپاه امام حسین (ع)، تفقد و دیدار با خانواده‌های ابراهیم بلادر جانباز شیمیایی ۱۵ درصدی، حسین نوروزی جانباز عملیات مقدماتی والفجر یک، عبدالحسین محمدی جانباز اعصاب و روان از دیگر برنامه‌های این گردهمایی جامعه ایثارگری در شهر دلوار بود.

کد خبر 5720977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha