۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۳۷

شعار نوروزی فراجا اعلام شد

شعار نوروزی فراجا اعلام شد

سخنگوی پلیس، شعار نوروز ۱۴۰۲ فراجا را «نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای» اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید منتظرالمهدی با تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان ویژه میلاد حضرت ولی عصر (عج)، شعار پلیس در نوروز ۱۴۰۲ را نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای عنوان کرد و گفت: با تصویب فرمانده محترم کل انتظامی با این شعار به استقبال بهار خواهیم رفت.

سخنگوی پلیس، سال جدید را پیشاپیش تبریک گفته و برای مجموعه انتظامی سلامت، سربلندی و موفقیت در انجام مأموریت‌ها را از درگاه خداوند منان خواستار شد و اظهار داشت: مضمون این شعار سراسر امید، پویایی و نوید بخش روزهایی سرشار از آرامش و امنیت برای مردم عزیز است.

وی همچنین از کاشت ۱۳ هزار و ۲۵۰ نهال به‌تعداد شهدای پلیس به مناسبت روز درختکاری در سراسر کشور خبر داد و گفت: بنابر تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور امسال یگان‌های مختلف پلیس به یاد ۱۳۲۵۰ شهید فراجا در سراسر کشور مبادرت به کاشت ۱۳۲۵۰ نهال خواهند کرد.

سخنگوی فراجا با بیان اینکه درخت و فضای سبز سهم و نقش زیادی در آرامش و امنیت شهروندان دارد، گفت: پلیس نیز همه توان خویش را به کار می‌بندد تا پیوسته چنین حس خوشایند و دلپذیری در شهروندان ایجاد کند و از این رو امسال در روز درخت کاری در کنار سایر مأموریت‌های پلیس، همراه با شهروندان اقدام به کاشت هزاران درخت خواهیم کرد تا هم نام شهدای نظم و امنیت را گرامی داریم و هم به طراوت و شادابی کشور و مردم یاری رسانیم.

کد خبر 5727798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      به به⚘️
    • محجوبه پیمان فرهنگی IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      6 0
      من هم پیشاپیش نوروز را به پرسنل محترم و شایسته فراجا، تبریک عرض میکنم❤ ان شاءالله روز به روز مقتدر تر و محبوبتر بشین❤
    • امین IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      0 0
      خوبه همه اعیاد خوش آمد بگید اما چه فایده حقوق کم. شرمنده خانواده فک برای شعار و برای کار نمیذارد آقای رادان لطفاً ب فکر پرسنل باشید اگه رو قول حرفتون هستید یا شما هم مثل بقیه فرمانده های نالایق هستید
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      5 0
      انشالله سال جدید به تمام ایرانیان و فراجا مبارک باد
    • مهدی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      8 1
      سلام و خسته نباشید به پلیس زحمتکش خدا خیرتون بده
    • شهروند IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      0 0
      با سلام خواهشن عمل بشه
    • منصور US ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      سلام پیشاپیش سال نو و بهار نوروز ۱۴۰۲ را بر سبز پوشان راست قامت فراجا تبریک عرض مینمایم خسته نباشید از فرمانده کل فراجا تقاضای عاجزانه دارم در خصوص افزايش حقوق در شأن پلیس و همسان‌سازی حقوق تلاش و اقدام لازم را معمول فرمایند اجرکم عندا...