۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۰۱

اردستان میزبان مسابقات «قرآن، عترت و نماز» قطب شمال استان اصفهان

اردستان میزبان مسابقات «قرآن، عترت و نماز» قطب شمال استان اصفهان

اردستان-رئیس آموزش و پرورش اردستان گفت: شهرستان اردستان میزبان چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز قطب شمال استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد خاکسار مهابادی شامگاه یک‌شنبه در مراسم چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت قطب شمال استان به میزبانی اردستان، اظهار کرد: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز قطب شمال استان اصفهان که شامل آران و بیدگل، کاشان، میمه، نطنز، امامزاده و زواره به میزبانی شهرستان اردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه امسال برای اولین بار است که به میزبانی شهرستان اردستان برگزار می‌شود و تمام سعی و تلاش خود را کردیم تا این مسابقات به بهترین شکل برگزار شود و این مسابقات در طی دو روز برای پسران و دختران انجام می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: امروز مسابقات قرآن و عترت برای حدود ۱۵۰ نفر دانش‌آموز دختر مرحله قطبی در اردستان برگزار شد؛ همچنین فردا نیز این مسابقات برای حدود ۱۸۰ نفر دانش‌آموز پسر برگزار می‌شود.

خاکسار یادآور شد: دانش آموزان شرکت کننده از مقاطع متوسطه اول و دوم هستند و همچنین حدود دو سال شیوع کرونا وجود داشت و این مسابقات به صورت حضوری برگزار نمی‌شد اما اکنون خوشبختانه این مسابقات به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: از اول مهر امسال تمام کلاس‌های مدارس به صورت حضوری برگزار شد و درس قرآن نیز از دروس مهم و تأثیرگذار است که دانش آموزان به تعلیم و یادگیری آن می‌پردازند.

رئیس آموزش و پرورش اردستان تصریح کرد: هدف از برگزاری مسابقات قرآن و عترت، شناسایی افراد مستعد بوده است، همچنین ضرورت دارد که افراد و دانش آموزان با قرآن کریم آشنا باشند و از این کلام معنوی خداوند نهایت بهره را ببرند.

خاکسار تاکید کرد: اگر دانش آموزان با قرآن کریم آشنا باشند قطعاً آینده خوبی نصیب آنها خواهد شد.

کد خبر 5731745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha