۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶

امام جمعه کاشان:

حجاب یک ضرورت شرعی غیرقابل تردید است

حجاب یک ضرورت شرعی غیرقابل تردید است

کاشان - امام جمعه کاشان گفت: حجاب یک ضرورت شرعی غیرقابل تردید است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن ۱۲ فروردین اظهار داشت: ۱۲ فروردین یوم الله است زیرا حکومت اسلامی در کشور با اراده مردم تثبیت شد.

وی با بیان اینکه مردم در ۲۲ بهمن انقلاب را به ثمر نشاندند، افزود: در روز ۱۲ بهمن و با برگزاری رفراندوم و تأیید ۹۸ درصدی مردم حکومت اسلامی در کشور تثبیت شد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی ثابت کردند که اراده آنها بر حکومت اسلامی است، تصریح کرد: مطمئن هستیم که عنایت امام زمان (عج) بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است چراکه با وجود این‌همه دسیسه و توطئه این انقلاب با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به در پیش بودن ولادت امام حسن مجتبی (ع) خاطرنشان کرد: آنچه امام حسن (ع) با آن مبارزه کرد کفر نبود بلکه نفاق کامل بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به صلح امام حسن مجتبی (ع) گفت: انقلابی بودن یعنی اینکه راه‌های موجود را در زمان مناسب به کار گیریم و از این رو برای مثال امام مسلمین نیز در برهه‌ای از زمان قطعنامه ۵۹۸ را می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه حجاب یک ضرورت شرعی و غیرقابل تردید است، گفت: از همه دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه می‌خواهیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با اشاره به بیانیه وزارت کشور گفت: در این حوزه هیچ تساهلی انجام نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن قصد نابودی بنیان خانواده را در کشور دارد، افزود: از تمامی دستگاه‌های مربوطه می‌خواهیم جدی با مظاهر فساد در کشور مقابله کنند.

کد خبر 5743865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha