۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۴۸

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه:

۲ نفر از غرق شدگی در آب های ساحلی گناوه نجات یافتند

۲ نفر از غرق شدگی در آب های ساحلی گناوه نجات یافتند

گناوه- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه گفت: با تلاش نجات گران پایگاه امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه ۲ نفر از غرق شدگی در آب های ساحلی این بندر نجات یافتند.

سیف الله غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عصر جمعه نجات گران پایگاه امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه در حین گشت زنی با یک فروند قایق نجات متوجه غرق شدگی ۲ پسر ۱۵ و ۲۱ ساله از اهالی شیراز در ساحل گناوه شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه افزود: نجات گران بلافاصله به محل حادثه اعزام و غرق شدگان این حادثه را از آب گرفته و ضمن اقدامات اولیه درمانی، مصدومین را جهت سیر مراحل درمانی به عوامل اورژانس ۱۱۵ مستقر در ساحل تحویل دادند.

غلامی افزود: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی پایگاه امداد و نجات ساحلی خدمات شایانی را به هم وطنان و مهمانان نوروزی ارائه داده است.

۹ حادثه ساحلی در نوروز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: تعداد حوادث ساحلی و غرق شدگی از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی تا کنون ۹ نفر بوده است که از این تعداد، ۵ نفر از مصدومین بر اثر وخامت حال عمومی به مرکز درمانی انتقال یافتند.

سیف الله غلامی گفت: حوادث منجر به غرق شدگی در ساحل گناوه بر اثر عدم آشنایی با فن شنا، عدم توجه به نکات ایمنی، واژگونی جت اسکی و… است.

غلامی افزود: خوشبختانه با آمادگی نجات گران حاضر در پست امداد و نجات ساحلی و همکاری منجیان غریق مستقر در ساحل گناوه تا کنون غرق شدگی منجر به فوت در ساحل شهرستان گزارش نشده است.

کد خبر 5744076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha