۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان:

باد شدید مناطقی از اصفهان را در می‌نوردد

باد شدید مناطقی از اصفهان را در می‌نوردد

اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وزش باد شدید و وقوع توفان و گردوخاک در برخی ساعات طی روز پنجشنبه ۱۷ فروردین خبرداد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ظهر فردا پنجشنبه وضعیت جوی استان ناپایدار می‌شود، اظهار داشت: وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در برخی ساعات وقوع توفان در شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار، کاشان، میمه، مبارکه، نائین، دهق، دهاقان، داران، مهاباد و مورچه خورت طی روز پنجشنبه پیش‌بینی شود که در مناطق مستعد شمال استان با خیزش گردوخاک همراه است.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های غربی و جنوبی استان احتمال خیزش گردوخاک وجود ندارد، افزود: در این مناطق و همچنین شمال استان بارش رگبارهای پراکنده را طی فردا انتظار داریم اما شدت بارش‌ها قابل توجه نخواهد بود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: امروز تا اوایل روز پنجشنبه نیز جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است و آسمان بیشترِ مناطق صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

امینی با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هشت درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: بوئین میاندشت با دمای ۲ درجه سلسیوس زیر صفر و بادرود از توابع شهرستان نطنز با دمای ۲۹ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5747383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha