۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قزاقستان

پرونده کشتی فرنگی ایران با طلا بسته شد/ «بالی» مرد طلایی روز دوم

پرونده کشتی فرنگی ایران با طلا بسته شد/ «بالی» مرد طلایی روز دوم

تیم ملی کشتی فرنگی ایران که قهرمانی‌اش از مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کرده بود، توسط ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد تا پرونده ملی پوشان با طلا بسته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به چهار مدال طلا و یک مدال نقره دست پیدا کرده بود، در روز دوم دو فینالیست و دو کشتی گیر در دیدار رده بندی داشت.

عباسی از رسیدن به مدال بازماند

در وزن ۶۷ کیلوگرم رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل کیوتارو سوگابه از ژاپن با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

عباسی در این دیدار به مصاف رازاک بیشیکیف از قرقیزستان رفت و با شکست ۹ بر صفر برابر این کشتی گیر از رسیدن به مدال برنز بازماند و عنوان پنجم را به خود اختصاص داد.

ایمن طلب به مدال نقره رسید

در وزن ۷۲ کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۱ ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مقابل جیان تان از چین به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. ایمن طلب در دیدار فینال به مصاف کشتی گیری از کشور میزبان رفت و با وجود تلاشی که انجام داد ۵ بر ۲ مغلوب حریف شد و به مدال نقره رسید.

مهمدی به مدال برنز رسید

در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر صفر مقابل و هالیشان باهیجیانگ از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف کشتی گیر قرقیزستان رفت و با قبول شکست ۸ بر صفر از رسیدن به فینال بازماند و راهی مبارزه رده بندی شد. مهمدی در رده بندی کشتی گیر هندی را ۵ بر یک شکست داد و به مدال برنز رسید.

بالی طلایی شد

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۵ مقابل یوتا نارا از ژاپن به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف کشتی گیری از چین رفت و با پیروزی ۷ بر یک برابر این حریف راهی دیدار فینال شد. بالی در دیدار فینال حریف قرقیزستانی را ۷ بر ۴ شکست داد و به مدال طلا دست پیدا کرد.

کد خبر 5751672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha