۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳

المانیتور گزارش داد؛

تشدید نگرانی تل‌آویو از تشکیل جبهه متحد ایران، حزب‌الله و حماس

تشدید نگرانی تل‌آویو از تشکیل جبهه متحد ایران، حزب‌الله و حماس

وبگاه المانیتور در گزارشی اعلام کرد نگرانی‌های رژیم صهیونیستی از ایجاد جبهه متحد میان حزب الله لبنان، حماس و ایران افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه المانیتور امروز در گزارشی نوشت: نتانیاهو به دلیلی موجه یک کنفرانس مطبوعاتی غیرعادی و فوری تشکیل داد چرا که به نظر می‌رسد آرزویی که دشمنان اسرائیل برای تشکیل جبهه متحد علیه آن داشتند محقق شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: در روزهای اخیر از غزه، لبنان و سوریه به سمت اراضی اشغالی موشک شلیک شد و همچنین حملات مرگباری علیه نظامیان صهیونیست انجام شد به طوری که در اتفاقی نادر یک نفر با نفوذ از مرزهای لبنان وارد اراضی اشغالی شد در حالی که حامل مواد منفجره برای حمله به مرکز اسرائیل بود، که همین رخداد می‌توانست باعث آغاز جنگی وحشتناک با حزب‌الله و دیگر نیروهای متحد ایران شود.

این رسانه افزود: دیدار مسئولان حماس و جهاداسلامی با دبیرکل حزب‌الله لبنان در روزهای اخیر به منظور ایجاد هماهنگی در اقدام علیه اسرائیل سیلی علنی به نتانیاهو محسوب می‌شود.

المانیتور به گزارش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرده و ضمن اشاره به افزایش احتمال آغاز جنگ در جبهه شمالی تاکید کرد ایران و حزب الله به دنبال جنگ مستقیم با اسرائیل نبوده اما اعتماد به نفس آنها تقویت شده و اراده آنها برای حمله افزایش یافته است و سناریوی درگیری شدید میان طرفین که اسرائیل را مجبور به حمله هوایی خارجی کند را واقعی‌تر نموده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه گذشته با برگزاری یک نشست خبری فوری ضمن اعلام بازگشت یوآف گالانت به وزارت جنگ در پاسخ به سوال خبرنگاران برای اولین بار پس از قرار گرفتن در پست نخست وزیری در ۳ ماه گذشته نسبت به تنش‌های امنیتی اخیر ابراز نگرانی کرد.

کد خبر 5753921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha