۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

ترویج اندیشه مهدویت راهبرد انقلاب اسلامی است 

ترویج اندیشه مهدویت راهبرد انقلاب اسلامی است 

زنجان- رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ترویج اندیشه مهدویت و مقاومت راهبرد انقلاب اسلامی است. 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی سعیدی، ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: زمانی امپراطوری عثمانی مانع بزرگی برای سلطه مستکبران در منطقه بود بنابراین آن‌ها به فکر افتادند که رژیمی را ایجاد کنند تا منجر به فروپاشی امپراطوری عثمانی شود.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها با در سرزمین مقدس فلسطین اسکان دادند و رژیم صهیونیستی شکل گرفت، بیان کرد: فرانسه و انگلیس تشکیل امپراطوری نیل تا فرات را در دستور داشتند که یکی از اهداف آن‌ها مقابله با وحدت مسلمانان بود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تسلط بر منابع انرژی فسیلی را از دیگر اهداف این کشورها برای تسلط بر منطقه دانست و گفت: مهمترین و زیربنایی‌ترین مسأله ما با آمریکا و رژیم صهیونیستی، این است که آنها ۲ ادعای بزرگ موعودگرایی و جهانی سازی دارند و معتقدند باید حکومت واحد جهانی را با اتکا بر مذهب و فناوری شکل دهند.

وی ادامه داد: این ۲ ادعا دقیقاً در برابر ۲ ادعای بزرگ ما قرار دارد منتها ادعای ما حقیقی و مستند است؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی به پدیده آخرالزمانی پی بردند و بر این اساس هم زمینه‌سازی تأسیس رژیم صهیونیستی را فراهم کردند.

حجت‌الاسلام سعیدی یادآور شد: جنگ جهانی اول و دوم در اروپا اتفاق افتاد و اروپا با مشکل مواجه و خسارت‌های سنگینی متحمل شد و آمریکا با فاصله زیادی که از جنگ داشت پیروز میدان درآمد.

وی در مورد تأثیر جنگ جهانی اول و دوم ابراز کرد: تخریب و تضعیف اروپا در سایه دو جنگ مهم و دوم پیروزی آمریکا در هر دو جنگ و انتقال سلطه در منطقه غرب آسیا از پیامدهای آن بود و از این پس متولی رژیم صهیونیستی از انگلیس و فرانسه به آمریکا منتقل شد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، دو قطبی شدن جهان و تأثیر آن در اروپا ایجاد شد و آلمان شرقی و غربی شکل گرفت و حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی سبب شکل گرفتن پروژه آخرالزمانی شد.

وی با اشاره به مقابله با خیزش‌های اسلامی و پدیداری انقلاب اسلامی ایران و طراحی آمریکا برای مقابله با این انقلاب تصریح کرد: زمانی که دشمن پی برد که مکتب تشیع آینده و چشم‌انداز دارد، با ترسی که در قلب‌شان به وجود آمد، پروژه‌ای را درست کردند و با فتنه‌ها و جریان‌سازی‌ها سعی بر نابودی آن دارند.

حجت‌الاسلام سعیدی خاطرنشان کرد: اهداف آمریکا از این پروژه‌سازی‌ها، سازماندهی خاورمیانه بزرگ، مقابله با انقلاب اسلامی، حذف حزب الله از لبنان و رژیم سوریه و تجزیه ایران و عراق در منطقه بود که نقش آفرینی رهبر معظم انقلاب و حاج قاسم سلیمانی در خنثی کردن این توطئه‌ها حائز اهمیت است.

وی احیا و ترویج اندیشه مهدویت متکی بر مستندات قطعی، خنثی‌سازی مهمترین طرح آمریکا در شکل‌دهی خاورمیانه بزرگ و مقابله با نقشه آمریکا در شکستن جبهه مقاومت را از راهبردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه دشمن مهدویت و ولایت را مورد هدف قرار داده و می‌خواهد اراده ایران و اسلام را به ضعف و نابودی بکشاند، بیان کرد: اراده ملت ایران همواره مورد هراس دشمن واقع می‌شود.

حجت‌الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه سلطه‌گران هزینه‌های کلانی برای سلطه‌گری می‌کنند اما با وجود جبهه مقاومت و ولایت‌مداری، همواره شکست می‌خورند، تأکید کرد: ما از فلسطین حمایت می‌کنیم؛ چرا که آمریکا و صهیونیست ادعا جهانی‌سازی دارند که این ادعای درستی نیست؛ آنها می‌خواهند پروژه‌های خود را در قالب مهدویت ارائه دهند.

وی وجود بسیج و انتقال فرهنگ آن را دستاورد مهم انقلاب اسلامی خواند و افزود: ملت ایران پرچمدار ظهور آخرین ذخیره الهی بوده و راهبرد ما در این راستا مقاومت فعال خواهد بود.

کد خبر 5754570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha