۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳

کرملین: آمریکا هرگز تلاش برای جاسوسی از روسیه را متوقف نکرده است

کرملین: آمریکا هرگز تلاش برای جاسوسی از روسیه را متوقف نکرده است

سخنگوی کاخ کرملین آمریکا را به جاسوسی و جمع‌آوری دائمی اطلاعات درباره کشورش متهم کرد و هشدار داد: خطر درگیری‌های منطقه‌ای وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد که آمریکا هرگز تلاش خود را برای جاسوسی از مسکو متوقف نکرده است.

بر اساس اعلام این رسانه، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در پاسخ به سئوالی با این مضمون که «آیا کرملین نگران افشای اطلاعات است؟» تأکید کرد: سرویس های ویژه و واحد ضدجاسوسی ما وظایف خود را انجام می دهند. ایالات متحده هرگز از تلاش برای انجام فعالیت های اطلاعاتی علیه ما دست برنداشته است.

«دیمیتری پسکوف» در این خصوص اضافه کرد: اسناد افشا شده از سوی پنتاگون نشان می‌ دهد که این کشور در طول سال‌ های گذشته همواره اطلاعات مربوط به روسیه را جمع آوری کرده است.

این مقام کرملین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صحبت‌ های «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه مبنی بر ضرورت آمادگی کامل جنگی ناوگان اقیانوس آرام گفت: دوران آشفته‌ ای است و خطر درگیری‌ های منطقه‌ ای وجود دارد. همه رزمایش‌ های مسکو بر اساس قوانین بین‌ المللی و در مطابقت کامل با آنها برگزار می‌ شود.

کد خبر 5757560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha