۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی:

ارتش برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهد کرد

ارتش برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهد کرد

قزوین- فرمانده لشکر ۱۶ زرهی با بیان اینکه اقتدار خود را با تسلیحاتی دقیق و مدرن به دنیا ثابت کرده ایم، گفت: آمادگی ما به قدری است که ارتش برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرسرتیپ حسین محمد شفیعی در مراسم رژه ۲۹ فروردین که صبح سه شنبه در قزوین برگزار شد با بیان اینکه نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش تدبیر زیبای امام خمینی (ره) بود، اظهار کرد: این تدبیر در برابر توطئه ای بود که به دنبال انحلال ارتش جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: در شرایطی که برخی از معاندین تلاش می‌کردند با انحلال و یا تغییر در ساختار ارتش، ارتش خلق یا چریک ها را در کشور ایجاد کنند امام دستور نامگذاری روز ارتش و رژه آنها را صادر کردند.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی تصریح کرد: ارتش در این روز با رژه خود نشان داد که در خدمت ملت و اسلام و پشتیبان کشور است و ملت نیز این پشتیبانی متقابل را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه ارتش همیشه تلاش کرده تا با حفاظت از خاک این کشور قدردان اعتماد مردم و رهبر انقلاب باشد، بیان کرد: ارتش در تشکیل و آموزش سپاه نیز در کنار آنها قرار گرفت و باعث شد تا ایستادگی سپاه و ارتش در برابر دشمنان این خاک در دفاع مقدس زبانزد دنیا قرار بگیرد.

شفیعی تاکید کرد: ارتش در هرجایی که ملت نیاز داشته باشند در کنار این مردم است و این حضور تنها در هنگام جنگ نیست بلکه در بلایای طبیعی و مشکلات دیگر نیز در کنار این مردم بوده و خود را جان بر کف برای مردم میدانیم.

وی اضافه کرد: حضور ارتش در کنار مردم در هنگام شیوع بیماری کرونا با اقداماتی همچون ساخت بیمارستان‌های ثابت، حضور در بلایای طبیعی و دفاع از اقتدار نظامی و امنیتی این کشور از جمله عرصه‌هایی است که در کنار این مردم بوده‌ایم.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی با بیان اینکه اقتدار خود را با تسلیحاتی دقیق و مدرن برای دنیا ثابت کرده‌ایم، ادامه داد: آمادگی ما به قدری است که نیروی زمینی ارتش برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهد کرد.

وی در پایان یادآور شد: ارتش مقتدر ایران اسلامی ضامن امنیت این کشور است و بدون شک در کنار دیگر نیروهای مسلح اعم از سپاه و بسیج عمق استراتژیک دشمن را نیز هدف قرار خواهد داد.

کد خبر 5758024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha