۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴

طرهانی مطرح کرد:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در وردآورد

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در وردآورد

جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان سابقه دار ساختمان های نیمه کاره در محدوده وردآورد و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه، خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: هفدهم فروردین ماه امسال با وقوع سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در محدوده ورداورد و غرب تهران، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار تیمی زبده از مأموران کلانتری ۱۸۱ این محله قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد سارقان که دو نفر آقا بودند با تخریب قفل درب ورودی وارد ساختمان نیمه کار شده‌اند.

وی افزود: با تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار متهمان که حدوداً ۴۰ ساله بودند را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد هر دو از افراد سابقه‌دار هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در هفدهم فروردین ماه سال جاری مخفیگاه متهمان را در محدوده بلوار پژوهش ورداورد شناسایی کردند.

سرهنگ طرهانی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که در بررسی‌های اولیه، تعدادی اموال مسروقه شامل: وسایل گرمایشی و سرمایشی، پنجره و … به ارزش یک میلیارد ریال از مخفیگاه موردنظر که یک انبار متروکه بود، کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری وردآورد در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تأمین نیازهای مالی، عنوان کرد و تاکنون ۲ مال باخته به کلانتری مراجعه و اموال خود را شناسایی کردند، متهم نیز پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

کد خبر 5758192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha