۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک خبر داد؛

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در آبیک

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در آبیک

قزوین- فرمانده انتظامی آبیک از وقوع سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهروز لامعی ظهر چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه از وقوع سرقت مسلحانه از طلا فروشی در شهرستان آبیک خبر داد و اظهار کرد: تعداد سارقین ۳ نفر بوده و اقدامات لازم برای دستگیری سارقین صورت گرفته است.

وی افزود: با اعلام پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیر اندازی و سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در آبیک، بلافاصله عوامل انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی آبیک عنوان کرد: این باند که سه نفر عضو داشته با ورود به طلافروشی ابتدا اقدام به تیراندازی مستقیم با سلاح کلاشینکف کرده بودند.

وی ادامه داد: با ورود پلیس به محل سرقت سارقین کار خود را نیمه‌کاره رها کرده و با یک دستگاه خودرو سواری سمند فاقد پلاک از محل متواری شدند.

لامعی با بیان اینکه در این سرقت کسی آسیب جانی ندیده است، ادامه داد: اقدامات ویژه پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شده و اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.

کد خبر 5759245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      1 0
      بچه ها اونجا بودن پلیس رسید وقتی دزده داشت میرفت بیرون دزد و پلیسه هم رو نگاه کردن و دزده رفت هردو هم به کلاشینکف مسلح بودن.....
    • ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      0 0
      بیماری که به جای مراجعه به یک روانپزشک به یک رمال مراجعه میکنه یا به جای خرید دارو از داروخانه از عطاری خرید میکنه حق نداره بگه چرا هزار بلا سرم اومد و طلا فروشی هم که میبینه سارقین برای چندصد گرم طلا به منازل مردم حمله میکنند بدون اینکه فروشنده ای معتبر برای اون اسباب بازیهاش پیدا کنه که اونقدر در