۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۳۱

پوتین: شخصا به خط مقدم نبرد رفتم

پوتین: شخصا به خط مقدم نبرد رفتم

رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد برای اینکه خللی در روند عملیات نظامی ویژه در اوکراین به وجود نیاید، شخصا از مقرهای ارتش در خط مقدم بازدید کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان بی سی، رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد برای جلوگیری از اخلال در کار نیروهای ارتش، شخصاً از مقر نظامیان عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین بازدید کرده است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که شخصاً از مقرهای نیروهای مسلح روسیه در خط مقدم نبرد با اوکراین بازدید کرده است تا باعث نشود که فرماندهان ارتش به دلیل ترک خط مقدم برای دیدار با وی، اقدام حیاتی خود (در میدان نبرد) را متوقف کنند.

رئیس‌جمهور روسیه همچنین یادآور شد که دولت مسکو در تدارک برنامه ویژه ای به منظور تقویت توسعه اقتصادی در مناطق تازه الحاق شده به این کشور است.

بنا به نوشته شبکه سی ان بی سی، رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه در دیدار کم‌سابقه و به منظور ملاقات با فرماندهان ارتش روسیه و سربازان در حال جنگ در اوکراین، به خط مقدم نبرد رفت، اقدامی که باید از آن به عنوان تلاشی برای تقویت روحیه نیروهای روسی یاد کرد.

کاخ کرملین نیز روز سه شنبه اعلام کرد که پوتین از مقر نیروهای روسی مستقر در منطقه خرسون، که بخشی از آن در اشغال نیروهای روسی است، بازدید کرده و در آنجا مستقیم در جریان وضعیت نظامی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که ارتش روسیه ۲۴ فوریه گذشته (۵ اسفند ۱۴۰۰) «عملیات ویژه نظامی» خود را در شرق اوکراین آغاز کرد.

آمریکا و کشورهای غربی برای مقابله با پیشروی ارتش روسیه در اوکراین، ضمن ارسال انواع تسلیحات پیشرفته به ارتش اوکراین، تا کنون تحریم‌های زیادی علیه روسیه اعمال کرده‌اند.

کد خبر 5759684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha