۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱

رئیس حوزه قضایی انگوت:

دستگاه‌های متولی از برداشت‌های غیرمجاز آب در انگوت جلوگیری کنند

دستگاه‌های متولی از برداشت‌های غیرمجاز آب در انگوت جلوگیری کنند

انگوت-رئیس حوزه قضایی شهرستان انگوت گفت: دستگاه‌های متولی تأمین آب شرب و بهداشتی ضمن اصلاح خرابی‌های شبکه، از برداشت‌های غیرمجاز آب جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله عدلی پیش از ظهر سه‌شنبه در اولین جلسه شورای حفاظت از منابع مجاری و سازگاری با کم‌آبی شهرستان انگوت با تاکید برحفاظت کمی و کیفی منابع آبی منطقه، اظهار کرد: دستگاه‌های متولی تأمین آب شرب و بهداشتی ضمن اصلاح خرابی‌های شبکه، از برداشت‌های غیرمجاز آب جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد شهرداران و دهیاران به وظایف قانونی در خصوص لایروبی، بازگشایی و نگهداری رودخانه‌ها عمل کنند.‌، گفت: دستگاه قضائی شهرستان آماده همکاری با شورای حفاظت از منابع و سازگاری با کم‌آبی شهرستان در جهت حفاظت کمی و کیفی از منابع آبی است.

رئیس حوزه قضائی شهرستان انگوت خاطرنشان کرد: با توجه وضعیت موجود خشکسالی لازم است از هرگونه حفر و بهره برداری غیر مجاز چاه غیر مجاز و اضافه برداشت از منابع آب‌های زیرزمینی جلوگیری به عمل آید.

فرهمند، معاون فرماندار شهرستان انگوت نیز در این جلسه با تاکید بر پرهیز از کاشت محصولات آب بر گفت: با توجه به کاهش ۵۳ درصدی بارندگی نسبت به بلندمدت و بروز خشک‌سالی در منطقه، اهالی شهرستان نسبت به صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب اقدام کنند.

کد خبر 5762942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha