۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰

نماینده تام‌الاختیار فراجا خبر داد؛

رسیدگی به بیش از یک هزار فقره گزارش مردم و پلیس خوزستان

رسیدگی به بیش از یک هزار فقره گزارش مردم و پلیس خوزستان

اهواز- نماینده تام‌الاختیار فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به برگزاری میز ارتباطات مردمی فراجا در خوزستان گفت: در این راستا به یک هزار و ۷۱ گزارش دریافت شده رسیدگی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رحیم ثنائی با اعلام این خبر اظهار کرد: هم‌زمان با سفر استانی رئیس‌جمهور به خوزستان میز خدمت فرماندهی کل انتظامی کشور برای اینکه مردم راحت‌تر و بهتر بتوانند مشکلات خود را در حوزه انتظامی مطرح و درخواست‌هایشان را عنوان کنند، در دفتر نظارت همگانی انتظامی استان به مدت سه روز برگزار شد.

وی ادامه داد: پس از برپایی میز خدمت توسط پلیس، عموم شهروندان رضایتمندی بسیار خوبی از رسیدگی به مشکلاتشان داشته‌اند، همچنین پلیس هم هدفی جز خدمت به مردم و جلب رضایت آنها به‌عنوان پشتوانه اصلی فراجا ندارد.

نماینده تام‌الاختیار فرماندهی کل انتظامی کشور تصریح کرد: در ۳ روز گذشته که میز خدمت انتظامی در خوزستان برپا شد با تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم و به یک هزار و ۷۱ گزارش دریافت شده رسیدگی شد.

سرهنگ ثنائی با تأکید بر اینکه پلیس همواره در کنار مردم حضور داشته و برای جلب رضایت آنها تلاش کرده است، گفت: در عین حال مسئولان فراجا رسیدگی به وضعیت همکاران خود و ارتقای سطح معیشت آنها را مدنظر داشته و تلاش می‌کنند تا شأن و جایگاه آنها حفظ شود.

کد خبر 5767303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha