۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

«بوفالوی آمریکایی» نیازمند تبلیغات است/ تئاتر کار کردن وظیفه ماست

«بوفالوی آمریکایی» نیازمند تبلیغات است/ تئاتر کار کردن وظیفه ماست

یکی از کارگردان‌های نمایش «بوفالوی آمریکایی» که در پردیس تئاتر تهران روی صحنه است تأکید کرد این اثر نمایشی و در کل اجراهای تئاتر نیازمند تبلیغات گسترده برای جذب مخاطب است.

صالح حسینی که به همراه هانیه رحیمی کارگردانی مشترک نمایش «بوفالوی آمریکایی» را که این روزها در پردیس تئاتر تهران روی صحنه است بر عهده دارد، درباره اجرای این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: این اثر نمایشی را از ۱۰ اردیبهشت در پردیس تئاتر تهران روی صحنه برده‌ایم و قرار است اجرای عمومی اثر تا ۲۹ اردیبهشت ادامه داشته باشد. امیدواریم در صورت استقبال مخاطبان اجرا را تمدید کنیم.

وی درباره وضعیت فعلی استقبال مخاطبان از اجرای «بوفالوی آمریکایی»، اظهار کرد: به دلیل اینکه تازه اجرای نمایش شروع شده و از سوی دیگر پردیس تئاتر تهران نیز با فاصله از مرکز شهر قرار دارد هنوز استقبال خوبی از نمایش نشده است. امیدواریم بتوانیم با تبلیغات در سطح شهر و همچنین سامانه فروش بلیت این وضعیت را بهبود ببخشیم.

حسینی درباره هزینه‌های تولید این اثر نمایشی با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه و تئاتر، یادآور شد: پردیس تئاتر تهران با ما همکاری کرد و قرارداد درصدی با ما بست. در حوزه لباس و دکور هم با وسایلی که در اختیار داشتیم، امور را به سرانجام رساندیم. بیشترین هزینه ما روی تبلیغات نمایش است تا بتوانیم در جذب مخاطب موفق باشیم.

وی درباره انتخاب و اجرای نمایش «بوفالوی آمریکایی» اثر دیوید ممت، توضیح داد: به همراه هانیه رحیمی قصد داشتیم در قالب کارگردانی مشترک اثری را روی صحنه ببریم. نمایشنامه‌های متعددی را خواندیم و از آنجایی که مسترکلاس دیوید ممت را دیده بودم که در آن درباره نمایشنامه «بوفالوی آمریکایی» و ویژگی‌های اثر صحبت کرده بود، متن را خواندم و پیشنهاد دادم. در نتیجه حدود ۶ ماه پیش تمرین‌های نمایش را شروع و کار را به اجرا رساندیم.

این هنرمند تئاتر درباره اجرای آثار نمایشی در شرایط اقتصادی و فضای موجود در جامعه، تأکید کرد: ما تئاتری‌ها کارمان تئاتر است. به غیر از منبع درآمد، اگر تئاتر کار نکنیم کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم. مانند این است که از یک نویسنده قلم‌اش را بگیریم، دیگری کاری نمی‌تواند انجام دهد. تئاتر کار کردن یک وظیفه و به نوعی یک الزام برای ما است.

حسینی در پایان سخنان خود تصریح کرد: نمایش «بوفالوی آمریکایی» و در کل اجراهای تئاتر نیازمند حمایت و تبلیغات هستند و اگر تبلیغات به خوبی انجام شود اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

هانیه رحیمی، امیرمهدی انصاری، صالح حسینی و میثم رجایی‌زاده بازیگران نمایش «بوفالوی آمریکایی» هستند که توسط آراز بارسقیان ترجمه شده است.

کد خبر 5769114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha