۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰

سرهنگ ابن علی خبر داد

ثبت ۱۰ فقره سرقت منزل/ سارقان دستگیر شدند

 ثبت ۱۰ فقره سرقت منزل/ سارقان دستگیر شدند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲سارق حرفه ای منزل در این شهرستان و اعتراف به ۱۰ فقره سرقت منزل، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسینعلی ابن علی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری گفت: در پی گزارش چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی و پلیس‌های تخصصی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی پس از بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته، تحقیقات و اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی سارقان حرفه‌ای و سابقه دار منزل و محل و مخفیگاهش واقع در روستاهای جنوبی شهرستان ری شدند که طی هماهنگی با مقام قضائی با انجام عملیات غافلگیرانه و ضربتی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

سرهنگ ابن علی گفت: متهمان در ابتدا منکر سرقت در شهرستان ری بودند که پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات ارائه شده توسط مأموران پلیس آگاهی لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان و معرفی مالخر اعتراف کردند که نهایتاً مأموران نسبت به دستگیری نفر مالخر با هماهنگی‌های صورت گرفته اقدام و مقداری وسایل مسروقه منزل از آنان کشف و به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی متهمان دستگیر شده را به همراه پرونده تکمیلی تحویل مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند چرا که هر گونه اقدام پیشگیرانه می‌تواند منزل شما را از آماج جرم سرقت خارج کند.

کد خبر 5773400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha