۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰

معاون اداره کل هواشناسی اصفهان:

هوای اصفهان ۲ درجه خنک‌ می‌شود/ ثبت دمای ۴۰ درجه در خوروبیابانک

هوای اصفهان ۲ درجه خنک‌ می‌شود/ ثبت دمای ۴۰ درجه در خوروبیابانک

اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: کمینه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا ۲ درجه‌ سلسیوس کاهش می‌یابد.

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به کاهش یک تا ۲ درجه‌ای کمینه دمای هوای استان اصفهان طی ساعات پیش رو، اظهار داشت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات ظهر امروز به ۳۳ درجه سلسیوس بالای صفر رسید و کمینه دما طی بامداد پنجشنبه به ۱۵ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: امروز آسمان در بیشتر مناطق استان صاف تا کمی‌ابری است و در ساعات عصر افزایش ابر و گاهی وزش باد را در بیشتر مناطق انتظار داریم.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: از فردا پنجشنبه تا روز شنبه ۶ خرداد با نفوذ سامانه ناپایدار، رشد ابر، گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک موقتی و در مناطق مستعد رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

حاجی بابایی اضافه کرد: بارش‌های رگباری را به طور عمده در روز جمعه و در بیشتر مناطق اصفهان انتظار داریم اما شدت وزش باد در نیمه شرقی و شمالی استان خواهد بود.

به گفته وی خور و بیابانک امروز دمای ۴۰ درجه سلسیوس بالای صفر را تجربه کرد و گرم‌ترین نقطه استان بود و بوئین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر خنک‌ترین منطقه استان اصفهان طی ساعات پیش رو است.

کد خبر 5789577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha