۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵

سردار قنبری مطرح کرد

ترسیم اهداف همایش سراسری روسای پلیس آگاهی

ترسیم اهداف همایش سراسری روسای پلیس آگاهی

 رئیس پلیس آگاهی فراجا از برگزاری همایش سراسری رؤسای پلیس آگاهی کشور امروز سه‌شنبه با حضور فرمانده کل انتظامی در ستاد فراجا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد قنبری در تشریح این خبر گفت: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی و همچنین تدابیر سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در راستای مبارزه با سرقت در مأموریت‌های فراجا، اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم در همایش سراسری رؤسای پلیس آگاهی که امروز برگزار می‌شود، مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ارتقا پلیس تخصصی بر مبنای فرامین و دستورات افزود: همچنین در این همایش اهداف و برنامه‌های سال جاری در حوزه کشف، جلوگیری و مقابله با جرایم مطرح و ترسیم خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: در این همایش سراسری بررسی عوامل مؤثر در وقوع جرایم، تبعات اجتماعی و روانی آن در جامعه و نقش پلیس آگاهی و همچنین راهکارهای قابل ارائه مورد بررسی و نقد قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کشف علمی جرم، تمرکز بر مبنای هوشمندسازی سازمانی در مبارزه با جرایم به ویژه سرقت، پیگیری پرونده‌های معوقه و راکد از طریق به کار گیری کارآگاهان بازنشسته، اصلاح روش‌های زائد اداری جهت اخذ نتیجه فوری پرونده، کاهش فاصله وقوع تا کشف، استرداد اموال مال باختگان و … از جمله موضوعاتی است که در این همایش مورد تاکید و بررسی قرار خواهد گرفت.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در بخش پایانی این همایش با اعطای لوح تقدیر و هدایای نقدی از رؤسای استان‌های برتر در حوزه‌های مختلف پلیس آگاهی تقدیر و به پاس زحمات آنها قدردانی خواهد شد.

بنابراین گزارش؛ همایش سراسری رؤسای پلیس آگاهی کشور امروز ۹ خرداد ماه سال جاری با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی فراجا و همچنین رؤسای آگاهی سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 5798112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha