۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸

روسیه اکنون با روسیه پیشاجنگ بسیار متفاوت است

 روسیه اکنون با روسیه پیشاجنگ بسیار متفاوت است

معاون رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید روسیه پس از جنگ بسیار تغییر کرده و تنها کسانی رویای بازگشت به«اروپای درخشان» را دارند که مرگ هم‌وطنان روس خود را فراموش کرده باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «دیمیتری مدودف»، معاون شورای امنیت روسیه و رئیس‌جمهور سابق این کشور با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود تأکید کرد که روسیه اکنون با روسیه پیش از شروع جنگ اوکراین بسیار متفاوت است.
وی دراین‌باره نوشت: این را با قطعیت می‌گویم که برای غرب هیچ بازگشتی به «اروپای درخشان» گذشته وجود ندارد. اروپایی‌ها نه تنها ما را دوست ندارند، بلکه نمی‌خواهند این حقیقت ساده را بپذیرند که روسیه اکنون با روسیه پیشاجنگِ (اوکراین)، کاملاً متفاوت است.

معاون شورای امنیت روسیه همچنین گفت: هر رهبر سیاسی در کشور که تلاش کند مسیر توسعه کشور را که پس از ۲۴ فوریه (آغاز جنگ اوکراین) به وجود آمده را تغییر دهد، به عنوان یک خائن مجازات خواهد شد.» و در ادامه تأکید کرد: تنها کسانی می‌توانند رؤیای بازگشت روسیه به «خانواده گرمِ اروپا» را در سر داشته باشند که جان‌باختن و کشتار هم‌وطنان ما را فراموش کرده باشند.

کد خبر 5801272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • AE ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      5 2
      یکی ازعوامل اصلی درریختن خون جوانان روسیه واوکراین. شخص مدودف است. کسی که باشعارهای رایکال وتوخالی خود مردم روسیه رابه تجازبه اوکراین ونابودی این کشورتشویق میکند
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      3 2
      اینکه روسیه پسا جنگ متفاوت هست کاملا درسته ولی چه نوع تفاوتی کرده؟ این مهمه. هنوز رهبران کله فندقی روسیه نفهمیدن چه غلطی کردن . حمله به یک کشور تبعات داره برادران روسی اینو بفهمین