۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴

جشنواره جهانی جوانان روسیه چه ویژگی خاصی دارد؟

جشنواره جهانی جوانان روسیه چه ویژگی خاصی دارد؟

جشنواره جهانی جوانان در روسیه هم‌اکنون در حال برگزاری است و نمایندگان بیش از ۷۰ کشور در این جشنواره حضور دارند.

خبرگزاری مهر، گروه بین‌الملل، جشنواره جهانی جوانان، بزرگترین رویداد جوانان در جهان است که از یکم تا هفتم مارس در شهر سوچی روسیه در حال برگزاری است و نمایندگانی از بیش از ۷۰ کشور جهان از جمله ایران در آن حضور دارند.

این جشنواره به شرکت کنندگان امکان می‌دهد تا مبتنی بر تنوع فرهنگی ظرفیت‌های جدیدی برای همکاری‌های پیش‌رو را کشف کنند و در این مدت از شرکت‌های فنی و صنعتی روسیه نیز بازدید می‌کنند.

جوانان نخبه و با استعداد از سراسر جهان برای فستیوال جوانان گرد هم آمده‌اند و فعالیت‌های متنوع آموزشی، فرهنگی، علمی و ورزشی را دنبال می‌کنند.

هم‌اکنون شهر سوچی روسیه میزبان بیست هزار رهبر جوان است که ظرفیت‌های گسترده‌ای در طیف‌های متنوع تجارت، رسانه، همکاری‌های بین المللی، فرهنگ، علم، آموزش، ورزش، اقدامات داوطلبانه و بشردوستانه دارد.

هدف اصلی فستیوال جهانی جوانان این است که باعث ایجاد دوستی‌های جدید و ایجاد فرصت عالی برای تبادل فرهنگی در نظم نوین جهانی شود.

تمرکز این رویداد صرف نظر از آشنایی تنوع ملیت‌ها، دیدگاه‌های سیاسی و تفاوت‌های فرهنگی، گفتگو و جست وجوی درک متقابل برای دستیابی به صلح پایدار و همکاری‌های بین‌المللی است.

این برنامه شامل بحث‌ها و سخنرانی‌هایی توسط کارشناسان مشهور، نمایشگاه‌های مختلف، مسابقات ورزشی، رویدادهای داوطلبانه و سایر قالب‌های تعاملی از بیش از هفتاد کشور جهان است.

جشنواره جهانی جوانان روسیه چه ویژگی خاصی دارد؟

لوگوی جشنواره تصویری نیمه انتزاعی از پیکرهای انسانی است که دست در دست هم گرفته‌اند. چیزی که آنها را گرد هم می‌آورد یک رویای مشترک است؛ تلاش به زندگی در جهانی که در آن هر کس می‌تواند خودش باشد، زندگی کند و رشد کند بدون اینکه ارزش‌های خود را به دیگران تحمیل کند یا ارزش‌های کسی را به آنها تحمیل کند.

نماد جشنواره ایده دنیای چند قطبی است که رگه‌های آن در حال حاضر در نظام بین‌الملل قابل مشاهده است و انجام آن بر عهده نسل جدید است.

دایره در لوگو بسته نیست به این معنی که این آینده برای همه باز است. برای هرکسی که مایل است به خاطر آینده‌ای صلح آمیز با هم دست خود را دراز کند، باز است. برای کسانی که به دنبال حمایت از یکدیگر هستند، باز است تا به عنوان یک تیم عمل کنند.

کد خبر 6047729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha