۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷

فرمانده انتظامی رودبار خبر داد؛

توقیف خودروی حامل مواد مخدر صنعتی در رودبار

توقیف خودروی حامل مواد مخدر صنعتی در رودبار

رودبار- فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه در بازرسی از خودرو پراید در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به سمت رشت به حرکات راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در بازرسی از این خودرو خبر داد و افزود: در این رابطه متهمان ۲۸ و ۳۹ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از عوامل مهم و بسیار تاثیرگذار در روند ناامنی، فروپاشی بنیان خانواده، تزلزل فرد و از هم گسیختگی در جامعه است، اضافه کرد: معضل اعتیاد به موادمخدر مسئله‌ای جهانی است.

سرهنگ روشن قلب ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5810305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha