۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳

فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

اجرای طرح «صاعقه ۲» پلیس مبارزه با مواد مخدرالبرز/ دستگیری ۵۱۸نفر

اجرای طرح «صاعقه ۲» پلیس مبارزه با مواد مخدرالبرز/ دستگیری ۵۱۸نفر

کرج- فرمانده انتظامی البرز از اجرای طرح صاعقه ۲ با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و گفت: در این طرح ۵۱۸ نفر در حوزه مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار حمید هداوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح «صاعقه ۲» پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با مشارکت سایر بخش‌های انتظامی طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح در مجموع ۷۵۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که ۴۹۷ کیلوگرم آن در عملیات‌های مشترک و در خارج از استان و ۲۶۲ کیلوگرم آن در داخل استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: همچنین در این طرح ۱۹۲ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی از جمع‌آوری ۲۳۵ نفر معتاد متجاهر از سطح شهرهای استان خبر داد و گفت: این افراد برای طی مراحل درمان به مراکز بازپروری تحویل شدند.

سردار هداوند همچنین با اشاره به دستگیری ۹۱ حمل کننده مواد مخدر در اجرای این طرح، گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر در سطح استان با جدیت ادامه خواهد داشت و برای رسیدن به شرایط مطلوب، این مسیر را با جدیت ادامه خواهیم داد.

کد خبر 5814434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی کرمیان IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      1 3
      وجوداین همه معتاددرکشورحکایت ازآن داردکه خرده فروشی مواددرکشورآزاداست
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      3 1
      چرا سردار هداوند شهرستان فردیس پاکسازی نمیکنه
      • م IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
        0 0
        سلام تصویر نظر شما رو مستقیم فرستادم برای سردار.
    • غلامحسین AE ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      5 3
      دستمریزاد انشالله ادامه دارباشد این طرح وفراگیر
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      2 0
      درود برشما ایکاش برخوردبا تولیدکنندگان مشروبات هم درکارباشه اینهمه فوت شدند آنها ایرانی هستند حتی اگرخطاکاربودند
    • ناشناس IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      2 0
      مجرمان مواد مخدر معمولا کلکسیونی از انواع جرائم عجیب و غریب هستند که با جمع آوری و اصلاح آنان شاید اندکی مردم از شرشان در امان باشند
    • مهدی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      3 0
      دستتون درد نکنه ولی کاشکی ی نیرویی هم بود که همراه با این کارها رانت و رشوه و اختلاسگر ها رو هم می‌گرفت مواد مخدر اصلا خوب نیست ولی باید دید چرا مردم میرم دنبالش بنظرم درصد خیلی با لایی از روی نام امیدی از زندگی توی جامعه پر کثافت و دزدی رانت رشوه میرن سمت مواد که با ذهن بیمارشون از دردهاشون کم بشه
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      3 0
      ای کاش یک طرح هم،تو مرز افغانستان اجرا می‌شد هم ورود مواد مخدر وهم ورود افغانهای غیر مجاز به کشور جلوگیری میشد این کار شاه کاره
      • محمد IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
        0 0
        همیشه برایم سئوال هستش این همه مبارزه اعدام شهید هیچ تاثیری نداره هیچچچچچچچچ.همین کنارمون کشور ترکمنستان قلع و قمع کرد مواد و مواد فروشان و حتی مصرف کنندگان رو ی گرم تریاک 5 ملیون تومان هم گیر نمیاد . آفرین بهشون مال ما فقط حرفه و بس .دلطفا نظرم رو منتشر کنید چون واقعا دلم میسوزه به وطنام