۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱

فرماندار اشتهارد:

پیگیری بهسازی محور اشتهارد - ماهدشت در حال انجام است

پیگیری بهسازی محور اشتهارد - ماهدشت در حال انجام است

اشتهارد- فرماندار اشتهارد گفت: پیگیری‌ها در خصوص اصلاح و بهسازی محور اشتهارد - ماهدشت بیش از یکسال به صورت مستمر در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم کردلو ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان اشتهارد با اشاره به اهمیت بالای محور مواصلاتی اشتهارد به ماهدشت و بالعکس اظهار کرد: این جاده یکی از محورهای مهم مواصلاتی استان البرز محسوب می‌شود که پیگیری‌ها در خصوص اصلاح و بهسازی این مسیر بیش از یکسال است به صورت مستمر در حال انجام است.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در سال گذشته و سه ماهه ابتدای سال جاری حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح، بهسازی، ترمیم و روکش آسفالت، نصب نیوجرسی و علائم هشداری، خط کشی و… محور اشتهارد به ماهدشت اختصاص داده شده است که در فازهای مختلف از سوی دستگاه مجری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان در حال انجام است.

فرماندار اشتهارد ادامه داد: جاده اشتهارد - نجم‌آباد - نظرآباد هم از دیگر محورهای مهم مواصلاتی شهرستان اشتهارد است که با پیگیری‌های صورت گرفته اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان برای اصلاح این محور در نظر گرفته شده که بزودی عملیات بهسازی، روکش آسفالت و نصب علائم و خط کشی این محور نیز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به ترمیم برخی محورهای روستایی شهرستان از قبیل روستاهای نکوجار، گنگ و … از اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان و آغاز عملیات اصلاح و بهسازی دیگر راه‌های روستایی در بخش‌های مرکزی و پلنگ آباد خبر داد و گفت: این اعتبارات از محل سفر ریاست محترم جمهوری، اعتبارات استانی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأمین و تخصیص داده شده است.

کد خبر 5815603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha