۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۵۳

امیر قلعه نویی:

علاقمند به دیدار با تیم‌های بزرگ هستیم

علاقمند به دیدار با تیم‌های بزرگ هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما هم دوست داریم با تیم‌های بزرگ‌تر بازی کنیم، در نامه‌ای هم که به فدراسیون دادم خواستیم که با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از بازگشت کاروان تیم ملی ایران با کسب جام قهرمانی تورنمنت کافا از ازبکستان گفت: ابتدا از رسانه‌ها و همه عزیزانی که در این سفر ما را همراهی کرده و زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم‌. قبل از پاسخ دادن به این سوال باید بگویم به مسائل فنی کاری ندارم. در اوایل نیمه اول بازی با ازبکستان اتفاقی افتاد که ۲ بازیکن ما مصدوم شدند. از سعید عزت‌اللهی خواستم بیرون بیاید اما ادامه داد. این برای ما ارزشمند است.

او ادامه داد: ازبکستان تیم خوبی بود. قرقیزستان هم با روسیه بازی کرده است. دیروز نیز یک بازی خوب برگزار کردیم، البته این تورنمنت از قبل برنامه‌ریزی شده بود و باید شرکت می‌کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره انتقاد از ضعیف بودن حریفان ادامه داد: ما هم دوست داریم با تیم‌های بزرگ‌تر بازی کنیم، در نامه‌ای هم که به فدراسیون دادم خواستیم که با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم، ولی خوشحالیم که بازیکنان با همه وجودشان بازی کردند و از همه تشکر می‌کنم.

او درباره برنامه‌های آتی تیم ملی ایران در مسیر جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: ما برنامه‌مان را به‌صورت کتبی به فدراسیون دادیم و باید ببینیم می‌توانند این برنامه‌ها را عملیاتی کنند یا نه. ما دوست داریم در شهریور ماه از فیفادی نهایت استفاده را ببریم. مرخصی باید برویم، چون یک سالی درگیر فوتبال بودیم و بعد از آن باید بنشینیم و برنامه‌های آینده را بررسی و بعد از آن اطلاع‌رسانی کنیم.

سرمربی تیم ملی درخصوص دلیل همدلی فعلی ملی‌پوشان و عکسی که از اتحاد تیمی در تمرین قبل از بازی با ازبکستان منتشر شد، پاسخ داد: سوال خیلی خوبی بود. در سال ۲۰۰۶ سرمربی بودم و اکنون هم هستم اما تیم ملی واقعاً همدل شده است‌. آن اتفاق برای سعید عزت اللهی افتاد اما با آن شرایط در زمین ایستاد و به تیم کمک کرد. سایر بازیکنان هم وقتی گل می‌زنند یا خوشحالی می‌کنند، همین شرایط است. این همدلی ریزه‌کاری‌هایی دارد که زیاد درموردش توضیح نمی‌دهم. مدیریت تیم خیلی خوب شده و بزرگان تیم خیلی به من کمک می‌کنند. از همه بازیکنان به ویژه بزرگ‌ترها، کادرفنی خودمان نهایت تشکر را دارم. مهدی نبی نیز به عنوان راس هرم با تجریه خوبی که دارد به ما کمک می‌کند.

قلعه‌نویی درمورد وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: خیلی اتفاق بدی افتاده است‌، فردا یا ۲ روز دیگر جراحی می‌شود. ما نیز در کنارش هستیم. فکر نمی‌کنم مصدومیت او بیش از ۶ یا ۷ هفته طول بکشد. از خدا می‌خواهم هرچه سریع‌تر به او سلامتی بدهد اما تکلیف بیرانوند ۲۴ ساعت دیگر مشخص می‌شود.

کد خبر 5816640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha