حزب الله لبنان اهانت صهیونیست‌ها به قرآن کریم را محکوم کرد

حزب الله لبنان اهانت صهیونیست‌ها به قرآن کریم را محکوم کرد

جنبش مقاومت حزب الله لبنان، اهانت امروز شهرک‌نشینان تندروی صهیونیستی به کتاب مقدس مسلمانان در اراضی اشغالی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به هتاکی گروهی از شهرک‌نشینان اشغالی در بی حرمتی به مقدسات مسلمین واکنش نشان داد.

وبگاه المنار لبنان شامگاه جمعه گزارش داد که در پی بی‌حرمتی شماری از شهرک نشینان تندرو صهیونیستی به ارزش‌های دینی و انسانی مسلمانان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اقدام صهیونست‌های افراطی در هتک حرمت نمادهای دینی مسلمانان از جمله یورش به مساجد و آتش زدن قرآن و تخریب مزارع فلسطینیان با حمایت همه‌جانبه نظامیان صهیونیستی در شهرک‌های «عوریف» و «ترمسعیا» اقدامی محکوم‌آمیز و جنایتی خطرناک است.

در این بیانیه آمده است که بی‌حرمتی به مقدسات مسلمین اقدامی جنایت‌کارانه و خطرناک است که که تمام ارزش‌های دینی و انسانی و اخلاقی را زیرپا می‌گذارد.

حزب الله لبنان اعلام کرد که از دولت‌های اسلامی و عربی و سازمان‌های حقوقی و نهادهای بین المللی می‌خواهیم تا تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار این اقدام جنایتکارانه اتخاذ کنند.

یادآور می‌شود که امروز گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست با یورش به مسجد شهرک عوریف در جنوب نابلس، یک نسخه از قرآن کریم را پاره کردند.

این اولین بار نیست که صهیونیست‌ها به مقدسات اسلامی توهین می‌کنند؛ نیروهای رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی بارها به مساجد و اماکن مذهبی در سرزمین‌های اشغال شده، حمله کرده‌اند.

کد خبر 5818105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha