۳ تیر ۱۴۰۲، ۸:۴۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه:

۹ حلقه چاه تامین کننده آب آشامیدنی تربت‌حیدریه خشک شد

۹ حلقه چاه تامین کننده آب آشامیدنی تربت‌حیدریه خشک شد

تربت حیدریه ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: از ۱۱ حلقه چاه تأمین کننده آب آشامیدنی در دشت آبرود این شهرستان ۹ حلقه خشک شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌رضا عباسی اظهار کرد: باوجود افزایش عمق چاه‌های تأمین کننده آب آشامیدنی در تربت حیدریه به ۳۰۰ متر؛ دبی آنها از ۳۰ به سه لیتر در ثانیه کاهش یافت که جای نگرانی جدی داشته و بحران آفرین است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه بیان کرد: برای جلوگیری از قطع آب آشامیدنی مردم تربت حیدریه ضمن هوشمندسازی سیستم آبرسانی، به دنبال حفر چاه در نقاط جدید و بهره‌گیری از منابع دیگر بخش‌ها هستیم.

وی با یادآوری استمرار خشکسالی بویژه در خراسان رضوی افزود: هدر رفت آب شبکه توزیع تربت حیدریه نزدیک به ۱۵ درصد است که برای رفع آن نیازمند همکاری مردم و نوسازی خط انتقال هستیم که قطعاً در پایداری و تأمین آب اثرگذار خواهد بود.

عباسی اظهار کرد: برای پایداری آب بهداشتی و آشامیدنی شهرستان تقاضای همکاری تمام مردم منطقه در سطح شهرها و روستاها را داریم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: طرح جبران کمبود آب آشامیدنی تربت حیدریه با اجرای شبکه جدید از مناطق همجوار به مرکز شهرستان با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری آغاز شد و طبق برنامه زمان بندی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید که به پایداری شبکه کمک می‌کند.

کد خبر 5818185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha