۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲

دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر در گفتگو با مهر خبرداد؛

نهمین همایش مسئولان جوامع فرهنگ قرآنی عصر کشور برگزار شد

نهمین همایش مسئولان جوامع فرهنگ قرآنی عصر کشور برگزار شد

حسینی گفت:تحلیل و جمع بندی عملیات جامعه فرهنگی قرآنی عصر و قرارگاه جلسات خانگی قرآن کریم یعنی پویش ستاره‌های زمین از رویکردهای همایش مسئولان جوامع فرهنگی بود.

حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص نهمین همایش مسئولان جوامع فرهنگ قرآنی عصر کشور گفت: نهمین همایش مسئولان جوامع فرهنگ قرآنی عصر کشور از سی‌ام خرداد ماه لغایت ۲ تیرماه در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد.

وی ادامه داد: تحلیل و جمع بندی عملیات جامعه فرهنگی قرآنی عصر و قرارگاه جلسات خانگی قرآن کریم یعنی پویش ستاره‌های زمین در ماه مبارک رمضان گذشته از رویکردهای این همایش بود.

نهمین همایش مسئولان جوامع فرهنگ قرآنی عصر کشور برگزار شد

حجت الاسلام حسینی افزود: خادمان قرآنی که امسال به صورت ویژه در سراسر کشور نسبت به برگزاری این پویش و نسبت به استفاده از ظرفیت‌های مختلف محیطی، محتوایی، مجازی، رسانه‌ای و ظرفیت‌های موجود در شهر و استان خودشان بهره بردند و منجر شد به اینکه این پویش به عنوان یک حرکت فرهنگی قابل توجه و قابل اعتنا در سراسر کشور اجرا شود، میهمان این برنامه بودند.

دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر با اشاره به اینکه مدعوین این همایش هم نسبت به عملکرد خودشان نقطه نظرات را مطرح کردند، بیان کرد: نقاط قوت و نقاط ضعف بررسی شده و در گام بعدی نسبت به اقداماتی پیش رو که باید تا ماه رمضان آینده داشته باشیم تا از دستاوردهای این پویش به نوعی محافظت شود، طرح و بررسی به میان آمد.

وی افزود: همچنین ایجاد حرکت عمومی و چگونگی بهره مندی از ظرفیت‌های قرآنی کشور با توجه به محوریت فعالیت‌های جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب مبنی بر تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال ۹۸ موضوع دیگری از این نشست بود که در خصوص آن گفتگو شد.

نهمین همایش مسئولان جوامع فرهنگ قرآنی عصر کشور برگزار شد

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: توانمندسازی و کارگاه‌هایی که در ارتباط با موضوع ظرفیت سازی و گام‌های مرتبط به آن بود از دیگر بخش‌های این همایش بود. به منظور پویایی جریان کنش‌گری و ظرفیت سازی جلسات خانگی قرآن رویداد ایده پردازی جایزه عصر ۳ در قالب موضوعاتی همچون دهه ولایت، ایام محرم و صفر، اربعین و دهه آخر صفر و با محوریت تبلیغی و ترویجی، کنشگری، آموزشی و تشکیل حلقه‌های جدید در این همایش برگزار شده و ایده‌های برتر مورد حمایت قرار گرفتند.

دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر در پایان گفت: به طور کلی برگزاری این برنامه‌ها انس و الفت بیشتر خادمان قرآن را فراهم می‌کند و نوعی زمینه استفاده از تجربیات و دستاوردهای مختلف در نقاط مختلف کشور را، برای بهره مندی فعالان قرآنی در عرصه مردمی، ایجاد می‌کند.

نهمین همایش مسئولان جوامع فرهنگ قرآنی عصر کشور برگزار شد

کد خبر 5818231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha