۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۸:۰۵

مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

تابستان زمان آغاز فعالیت‌های تربیتی است

تابستان زمان آغاز فعالیت‌های تربیتی است

کرج- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: تابستان تعطیل نیست بلکه زمان آغاز فعالیت های تربیتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حجرگشت شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تابستان پایان کار نیست بلکه آغاز فعالیت تربیتی در مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اقدامات مهمی که در چند ماه گذشته در آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد گفت: برگزاری امتحانات موضوع بسیار مهمی بود که به لطف خدا بدون مشکل برگزار شد، وی ادامه داد: امتحانات پروژه بسیار بزرگی بود که آموزش و پرورش شروع کرد و هم اکنون هم فرایند تصحیح امتحانات ادامه دارد و برای اولین بار به صورت کاملاً الکترونیکی درحال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش همچنین افزود: در کنار امتحانات نهایی، آزمون مدارس تیزهوشان به خوبی در استان برگزار شد و در هفته‌ای که گذشت امتحانات مدارس نمونه دولتی نیز بدون مشکل خاصی و در فضایی امن در آموزش و پرورش برگزار شد.

حجرگشت در ادامه با اشاره به ایام اوقات فراغت دانش آموزان گفت: تابستان فصل تعطیلی کار نیست بلکه بسیاری از فعالیت‌های تربیتی در مدارس اتفاقاً در این ایام آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش موضوع نقل و انتقالات را موضوعی بساز مهم عنوان کرد و گفت: در موضوع نقل و انتقالات باید مسئولین استان کمک کنند که در سال جدید هیچ کلاسی بدون معلم باقی نماند و آموزش و پرورش استان دچار مشکل نشود.

وی ادامه داد: برخلاف رویه سابق در جذب نیروی انسانی که انتقادات بسیاری را به همراه داشت امسال بخش مهمی از فرایند جذب افراد را مصاحبه تشکیل می‌دهد که منجر به پذیرش نیروی کیفی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به موضوع نهضت مدرسه سازی در استان البرز گفت: موضوع سرانه آموزشی استان از موضوعات اساسی استان است و درحال حاضر مشکل اصلی ما در این زمینه تأمین زمین است که نیازمند همراهی بیشتر راه و شهرسازی و شهرداری‌ها است.

کد خبر 5824915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha