یک روزنامه عبری زبان اذعان کرد؛

کابوس تکرار عملیات سرباز مصری

کابوس تکرار عملیات سرباز مصری

به نظر می‌رسد کابوس عملیات قهرمانانه سرباز مصری علیه نظامیان صهیونیست هنوز ادامه دارد و صهیونیست‌های ساکن مناطق مرزی با اردن، نسبت به تکرار چنین عملیاتی نگران هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، روزنامه عبری زبان اسرائیل الیوم گزارش داد که اکثر صهیونیست‌های ساکن مناطق مرزی با اردن، با ترس و وحشت در این مناطق روزگار سپری می‌کنند چرا که نگران هستند عملیات ضدصهیونیستی محمد صلاح سرباز شجاع مصری که به هلاکت سه نظامی صهیونیست منجر شد در این مرزها تکرار شود.

محمد صلاح، یک سرباز مصری با عبور از مرزهای مشترک این کشور با اراضی اشغالی و حمله به نظامیان صهیونیست مستقر در این مرزها، سه تن از این اشغالگران را به هلاکت رساند. این عملیات ضدصهیونیستی محمد صلاح باعث شد از وی به عنوان یک قهرمان در جهان عرب یاد شود.

اینک روزنامه اسرائیل الیوم گزارش داده است که صهیونیست‌های ساکن مناطق مرزی با اردن، نگران عبور سربازهای اردنی از این مناطق و ورود به اراضی اشغالی فلسطین هستند چرا که قدرت نظامیان صهیونیست را برای مقابله با چنین مواردی، ضعیف می‌دانند.

بر اساس این گزارش، صهیونیست‌های مذکور اعلام کرده‌اند که پیش بینی می‌کنند چنین عملیاتی در آینده نزدیک تکرار شود و آنها در ترس و نگرانی به سر برده و زیر بالشهایشان سلاح پنهان کرده‌اند.

این روزنامه به نقل از یکی از شهرک نشینان صهیونیست نوشت: با وجود حصار مرزی میان مصر و اسرائیل، شاهد وقوع آن عملیات بودیم. این در حالیست که در مرزهای مشترک با اردن هیچ حصار مرزی وجود ندارد. ما مطمئن هستیم که در آینده نزدیک چنین عملیاتی در مرزهای اردن رخ خواهد داد.

در همان زمان که عملیات محمد صلاح سرباز قهرمان مصری علیه نظامیان صهیونیست رخ داد، بسیاری از این نظامیان از پُست دادن در منطقه مرزی مذکور خودداری می‌کردند.

کد خبر 5832559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha