۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

درمانگاه «گلابچی» کاشان نیازمند بازسازی است

درمانگاه «گلابچی» کاشان نیازمند بازسازی است

کاشان - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: درمانگاه «گلابچی» کاشان نیازمند تعمیر و بازسازی و یا انتقال به محلی جایگزین است.

عباس آزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت درمانگاه‌ها و کلینیک‌های درمانی در کاشان اظهار داشت: روزانه بیش از ۷۰۰ نفر در درمانگاه شبانه روزی گلابچی ویزیت و درمان می‌شوند.

وی تصریح کرد: بیشترین مراجعه در بازه زمانی ۱۴ روز ابتدای فروردین سال جاری بوده است که طی آن ۲۰ هزار نفر به این درمانگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به حجم بالای ارائه خدمات در پیک‌های مرتب و پی در پی کرونا تصریح کرد: به طور متوسط در این ایام، به بیش از ۳۰ هزار نفر به صورت ماهانه خدمات ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در درمانگاه شبانه روزی گلابچی خدمات تزریقات، سرم تراپی، واکسیناسیون آنفولانزا و بیماری‌های خاص، شستشوی معده، اکسیژن تراپی، مخدر تراپی، تست قند خون، پوشش دادن بیماران بدحال و ارجاع به بیمارستان، عملیات احیا قلبی ریوی، انجام نوار قلب، پوشش بیماری‌های سندرومیک مثل کرونا، آنفولانزا و سندرم‌های حاد تنفسی، تب و مسمومیت و غیره به همشهریان ارائه می‌شود.

آزادی با اشاره به اینکه در هر شیفت چهار پرستار و یک پزشک در این درمانگاه به مردم خدمات ارائه می‌دهند، یادآور شد: درمانگاه شبانه روزی گلابچی قریب به نیم قرن سن دارد و ساختمان فرسوده می‌باشد که پیگیری‌های لازم در خصوص تعمیر و باز سازی و یا جایگزینی آن انجام شده است.

وی در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد تعطیلی درمانگاه شبانه روزی «گلابچی» اظهار داشت: هدف دانشگاه علوم پزشکی کاشان خدمت رسانی به مردم بخصوص قشر مستضعف با بهترین کیفیت و پایین‌ترین تعرفه خدمات درمانی دولتی است.

کد خبر 5832914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha