۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵

فرمانده انتظامی گیلان:

ارتباط تنگاتنگ پلیس با مردم در تسهیل بخشی امور مؤثر است

ارتباط تنگاتنگ پلیس با مردم در تسهیل بخشی امور مؤثر است

رشت- فرمانده انتظامی گیلان گفت: ارتباط تنگاتنگ پلیس با مردم در تسهیل بخشی امور مؤثر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی امروز سه شنبه در همایش چادرهای آسمانی در رشت، اظهار کرد: عفاف و حجاب در جامعه اسلامی از اهمیت و ارزش ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های هوشمندسازی حجاب آماده شده است، افزود: بروز رسانی شیوه‌ها در راستای نهادینه کردن فرهنگ بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی گیلان، حجاب و عفاف را یکی از مسئولیت‌های اصلی پلیس عنوان کرد و گفت: تجلیل از حامیان عفاف و حجاب و مروجان فرهنگ اسلامی مورد توجه پلیس است.

سردار ملکی با اشاره به برگزاری همایش سراسری چادرهای آسمانی بیان کرد: فعالین حوزه عفاف و حجاب و فعالیت فرهنگی و ارزش در این همایش مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه قریب به اتفاق جامعه پای عفاف و حجاب ایستاده‌اند، افزود: همایش چادرهای آسمانی ضمن تکریم از فعالین حوزه عفاف و حجاب، حاوی پیام‌های مهمی برای دشمن است.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس در حوزه سلبی و ایجابی فعال است، گفت: ارتباط تنگاتنگ پلیس با مردم در تسهیل بخشی امور مؤثر است.

ملکی با اشاره به رویکرد مردم محوری پلیس بیان کرد: ۷۰ درصد از پرونده‌هایی که قرار بود به مراجع قضائی ارسال شود با کمک مرکز مشاوره پلیس، به مصالحه ختم شد.

کد خبر 5833881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha