۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۵

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر:

جهاد تبیین باعث تبدیل شهید «علی‌وردی» به قهرمان ملی شد

جهاد تبیین باعث تبدیل شهید «علی‌وردی» به قهرمان ملی شد

بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر جهاد تبیین را یک ضرورت دانست و گفت: جهاد تبیین باعث تبدیل شهید علی‌وردی به قهرمان ملی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی ظهر یکشنبه در نشست خانواده معظم شهید علی‌وردی با دانش‌آموزان دختر تراز انقلاب اسلامی اظهار داشت: جهاد تبیین به عنوان یکی از فرامین راهبردی مقام معظم رهبری ضروری است.

وی اضافه کرد: جهاد تبیین سبب شد تا جامعه با شناخت دقیق از نحوه شهادت مظلومانه و جانسوز آرمان علی‌وردی، این طلبه بسیجی و شهید مدافع امنیت به عنوان قهرمان ملی شناخته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: نحوه شهادت علی‌وردی توسط اغتشاشگران سبب شد تا نام این شهید بلند مرتبه، سراسر ایران را عطرآگین کند که این مهم، دلیلی بر اثبات آیه قرآنی و زنده بودن شهید است.

وی تاکید کرد: امروز همه مردم ایران پدر، مادر، برادر و خواهر شهید علی‌وردی هستند و همواره در کنار خانواده معزز این شهید قرار دارند.

موحدی ادامه داد: دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی، طلایه‌داران حجاب و عفاف هستند که چادر فاطمی را به عنوان حجاب برتر برگزیده‌اند.

وی بیان کرد: در اغتشاشات سال گذشته، دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال تبدیل ضد ارزش به ارزش و برعکس بود که با هدایت‌های عالمانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و به برکت خون مطهر شهدا، در رسیدن به هدف پلید خود ناکام ماند.

موحدی تصریح کرد: ستاد فرماندهی و راهبری نظام تعلیم و تربیت استان بوشهر، خود را موظف به اجرای برنامه‌ها با هدف استمرار راه و پیام شهدا می‌داند.

کد خبر 5838039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha