طبق اذعان منابع عبری؛

تل آویو تا ۵ساعت متوجه تخریب دوربین‌های مرزی نشده بود!

تل آویو تا ۵ساعت متوجه تخریب دوربین‌های مرزی نشده بود!

یک روزنامه عبری زبان اذعان کرد که بیش از ۵ ساعت طول کشیده تا ارتش رژیم صهیونیستی متوجه تخریب دوربین‌های نصب‌شده در مرز لبنان شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اذعان کرد که در جریان تخریب دوربین‌های نصب‌شده توسط این رژیم در مرز لبنان و اراضی اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی تا ۵ ساعت متوجه نشده بوده که در این منطقه چه اتفاقی در حال رخ‌دادن است.

این روزنامه عبری‌زبان نوشته که گزارش تخریب دوربین‌های نصب‌شده توسط رژیم صهیونیستی در مرز لبنان، به دست عناصر وابسته به حزب‌الله لبنان، بیش از ۵ ساعت پس از اجرای این عملیات، به ارتش رژیم صهیونیستی رسیده است. این در حالی است که دیوار بناشده در این منطقه دارای تجهیزات امنیتی فراوانی است.

یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی پس از مشخص‌شدن این موضوع، از هراس نفوذ عناصر حزب‌الله به داخل اراضی اشغالی، بخش‌های گسترده‌ای از این اراضی را بسته بوده است.

همچنین در نتیجه اجرای عملیات تخریب دوربین‌های ارتش رژیم صهیونیستی، رؤسای شهرک‌های صهیونیستی نزدیک به مرز لبنان، ضمن ابراز خشم در این خصوص، ارتش این رژیم را به شکست در رصد نزدیک شدن عناصر وابسته به حزب‌الله لبنان به دیوار مرزی جدید در این منطقه متهم کردند.

طی نشستی که پس از انجام این عملیات، میان فرمانده لشگر شمال ارتش رژیم صهیونیستی و رؤسای شهرک‌های صهیونیستی نزدیک به مرز لبنان برگزار شد، فرمانده این لشگر ضمن اعتراف به شکست در رصد تخریب دوربین‌های مرزی، تأخیر ۵ ساعته در فهمیدن این موضوع را نشانگر وجود مشکل و اختلال در نیروهای تحت امر خود دانست.

کد خبر 5838125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha