۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۰

نماینده مردم اردستان در مجلس:

دشمن فرهنگ را هدف قرار داده است

دشمن فرهنگ را هدف قرار داده است

اردستان-نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: دشمن در سنگرهای مختلف به این ملت حسینی حمله می‌کند اما این نقطه عطفی که امروز دشمن بر روی آن دست گذشته انحراف فکری و هدف قرار دادن فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد شامگاه جمعه در همایش شیرخوارگان حسینی اردستان، اظهار داشت: امروزه دشمنی که دشمنان با عالم اسلام، انجام می‌دهند انحراف فکرهاست و با گذشته تفاوت دارد، دشمنان اقداماتی نظیر تحریم اقتصادی را انجام می‌دهند و می‌خواهند امنیتی را که با خون شهدا ایجاد شده، برهم زنند.

وی افزود: دشمن در سنگرهای مختلف به این ملت حسینی حمله می‌کند اما این نقطه عطفی که امروز دشمن بر روی آن دست گذشته انحراف فکری و هدف قرار دادن فرهنگ است چون می‌داند که فرهنگ بسیار مهم است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدایی که در راه انقلاب به شهادت رسیدند، از جان خود گذشتند برای ملت امام حسین (ع) و شهدا در وصیت‌نامه های خود بر فرهنگ ایثار و شهادت و حجاب و نظایر آن تاکید می‌کنند.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: سال‌ها از قیام امام حسین می‌گذرد آیا نام یزدیان به خوبی یاد می‌شود یا نام حسین و اصحاب حسین، و این نشان دهنده عزت است که خداوند به اینان داده، قیام امام حسین جاری است و تمام نشده و تا قیام امام زمان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امام زمان برای خونخواهی امام حسین و در امتداد قیام عاشورا ظهور خواهد کرد، امروزه دشمنان می‌خواهند فکر و اندیشه انسان‌ها را عوض کند بنابراین باید مراقب بود تا فکر و اندیشه انسان دچار وسوسه‌های دشمنان نشود.

کد خبر 5842607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha