۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۵۱

سیداحمد عبودتیان مطرح کرد؛

بانوان نویسنده برای ناهنجاری‌ها قلم بزنند

بانوان نویسنده برای ناهنجاری‌ها قلم بزنند

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا در نشست اعضای مجمع بانوان نویسنده انقلابی گفت: بانوان نویسنده با هم‌ذات پنداری با نسل نوجوان برای از بین بردن ناهنجاری‌هایی مثل کشف حجاب قلم بزنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین نشست اعضای مجمع بانوان نویسنده انقلابی (بنا) روز پنج شنبه ۲۹ تیر با سخنرانی آیت الله محمدعلی جاودان و سیداحمد عبودتیان مسؤول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء و دستیار ریاست محترم جمهوری در امر مردمی سازی دولت به صورت مجازی برگزار شد.

در ابتدای این نشست آیت الله جاودان گفت: خداوند نعمت قلم زدن به بانوان نویسنده و بانوان این جمع داده است تا مردم نوشته‌های آنان را بخوانند و لذت ببرند. دشمنان با همه توان در پی نابودی انقلاب و ارزشهای انقلاب اسلامی هستند و این بانوان با پشتوانه امام غایبشان خستگی ناپذیر باشند و برای خدا و در راه خدا از جان و مال دریغ نورزند.

در ادامه این نشست ضمن ارائه فعالیت‌های سال ۱۴۰۱ مجمع بانوان نویسنده انقلابی بنا از جمله فراخوان داستان کوتاه خون نگاشت ویژه شهدای مدافع امنیت، سیداحمد عبودتیان در سخنانی گفت: خانم‌های نویسنده برای درمان آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی مشارکت داشته باشند. بانوان نویسنده با ارتباط گیری مؤثر و هم‌ذات پنداری با نسل نوجوان، برای از بین بردن ناهنجاری‌هایی مثل کشف حجاب قلم بزنند.

فاطمه شایان پویا از اعضای هیئت مؤسس و نایب رئیس هیئت مدیره مجمع بنا سخنران دیگر این نشست ضمن دعوت بانوان این مجمع برای شرکت در پویش به رسم زینب در شبکه اجتماعی ویراستی با موضوع حجاب و عفاف گفت: فراخوان خاطرات اربعین از برنامه‌های مجمع بانوان نویسنده بنا است که ان شاءالله پوستر آن طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

لیلا محمدی با اشاره به سختی‌هایی که تا به حال پیش روی مجمع بنا بوده و به لطف الهی از آن عبورکرده است، گفت: اعضای بنا که از ۲۰ استان کشور هستند از فرصت‌های آموزشی مهارت محور بنا با که با تدریس اساتید مطرح به صورت رایگان برگزار می‌شود استفاده کنند. در صورت شرکت در این کلاس‌ها از آثار فاخر اعضا چاپ و رونمایی خواهد شد.

وی افزود: ثبت بنا به عنوان مجمع در وزارت کشور و مؤسسه فرهنگی در وزارت ارشاد از وظایف هیئت مدیره است که پیگیری کنند و سایت مجمع بنا به زودی راه‌انداز ی خواهد شد.

کد خبر 5843219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha