۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰

سردار رضایی:

آرامش و امنیت مردم خط قرمز فراجا است

آرامش و امنیت مردم خط قرمز فراجا است

جانشین فرمانده کل فراجا گفت: امنیت مردم خط قرمز ما است، فرقی ندارد در کجای کشور باشد. هر کس که عزت و عفت مردم را هدف گرفته باشد، با آنان برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی، صبح سه شنبه در مراسم تشیع پیکر شهدای پلیس راه، افزود: انقلاب اسلامی نهضت عاشورا را ادامه می‌دهد و در مقابل هر پلیدی و ناهنجاری مقاومت می‌کند.

وی با بیان این مطلب که شهدا بر ما حکمرانی می‌کنند، ادامه داد: افرادی که گردن‌کشی می‌کنند، شرارت می‌کنند باید پاسخ فرزند ۳ ساله و طفل ۶ ماهه این شهدا را بدهند.

رضایی گفت: روز گذشته در ایذه دو مأمور پلیس برای امنیت مردم با سارقان مسلح درگیر شدند و هم آنها را به درک واصل کردند و هم خود به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور افزود: مأموران انتظامی فداییان مردم هستند و با آرمان‌های انقلاب و دین عهد آسمانی بسته‌اند، هر روز در سراسر کشور مأموران انتظامی مأموریت دارند.

سردار رضایی در ادامه گفت: در ماه محرم تا پاسی از شب نیروهای انتظامی همراه هیئت‌ها هستند بدون وقفه این نماد این سازمان مقدس است.

وی افزود: هنجار شکنان تا دیر نشده برگردند، کشور ما کشور اسلامی است و نمی‌تواند ببیند از آن سوی مرزها بدخواهان، دین و شرف و عفت را هدف قرار گرفتند اند.

سردار رضایی گفت: به هیچ وجه جو سازی‌های مزدوران بر ما تأثیر نخواهد گذاشت، آرامش و امنیت مردم خط قرمز ما است؛ فرقی ندارد در کجای کشور باشد هر کس که عزت و عفت مردم را هدف گرفته باشد، با آنان برخورد می‌شود.

کد خبر 5845975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha