۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان جنوبی خبر داد؛

تخصیص۱۰۰ﻣﯿﻠﯿﺎرد ﺗﻮﻣﺎن اﻋﺘﺒﺎر ﺑﺮای تکمیل ﻣﺤﻮر ﺑﯿﺮﺟﻨﺪ-ﻗﺎﯾﻦ

تخصیص۱۰۰ﻣﯿﻠﯿﺎرد ﺗﻮﻣﺎن اﻋﺘﺒﺎر ﺑﺮای تکمیل ﻣﺤﻮر ﺑﯿﺮﺟﻨﺪ-ﻗﺎﯾﻦ

بیرجند-رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: از تخصیص۱۰۰ﻣﯿﻠﯿﺎرد ﺗﻮﻣﺎن اﻋﺘﺒﺎر ﺑﺮای تکمیل ﻣﺤﻮر ﺑﯿﺮﺟﻨﺪ-ﻗﺎﯾﻦ از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید جهانشاهی صبح دوشنبه به رسانه‌های گروهی از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محور بیرجند-قاین از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با اشاره به مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به خراسان جنوبی در دو مرحله گفت: این اعتبار به صورت نقد تخصیص یافته و مخصوص اجرای پروژه در خراسان جنوبی ابلاغ گردیده است.

جهانشاهی با اشاره به اینکه استان خراسان جنوبی رتبه سوم وسعت و رتبه اول پراکندگی کشور را دارا است، افزود: تکمیل و بهره برداری از باندهای دوم جزو اولویت‌های نخست توسعه استان است در این راستا مصوبات خوبی اخذ شده است.

وی با بیان اینکه از شروع به کار دولت سیزدهم تا کنون اعتبارات قابل توجهی به خراسان جنوبی اختصاص یافته است، گفت: در حال حاضر ۱۲ کیلومتر از محور مذکور (محور بیرجند- قاین) فاقد باند دوم بوده و تکمیل پروژه در دست انجام است و هم اکنون سه پیمانکار در حال اجرای عملیات راهسازی هستند.

جهانشاهی تصریح کرد: محور بیرجند-قاینبرای خراسان جنوبی اهمیت بالایی دارد و سرعت دادن به اجرای آن از مطالبات مردمی است.

وی با تأکید بر اینکه این محور به لحاظ ترانزیت کشور نیز مورد توجه است و تأمین منابع اعتباری مورد نیاز برای تکمیل آن از سایر ردیف‌ها از جمله تهاتر نفتی نیز دنبال می‌شود، اظهار کرد: ابلاغ تخصیص بخشی دیگر از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور در حوزه باندهای دوم استان، تکمیل و تجهیز بیمارستان‌ها، تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب و تکمیل مراکز دانشگاهی طی یک ماه اخیر انجام شده است.

کد خبر 5850598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha