۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۲۲

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

احداث «پل مختار» شهرستان بویراحمد به مناقصه می‌رود

احداث «پل مختار»  شهرستان بویراحمد به مناقصه می‌رود

یاسوج- مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای مناقصه احداث «پل مختار» شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد راستا، افزود: جهت احداث پل مختار ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که در حال انجام فرایند مناقصه جهت انتخاب پیمانکار است.

وی از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه احداث باند دوم کمربندی یاسوج خبر داد و اظهار کرد: پروژه احداث باند دوم کمربندی یاسوج از محور «بابا میدان - یاسوج - سمیرم» ۱۴ کیلومتر است که ۱۲ کیلومتر آن با پیشرفت ۶۰ درصدی در دست احداث است.

وی با بیان اینکه مبلغ مورد نیاز جهت تکمیل پروژه ۱۵۰ میلیارد تومان است، گفت: کل مبلغ مورد نیاز جهت تکمیل کل کمربندی حدود ۴۰۰ میلیارد تومان شامل پل بزرگ مختار، تقاطع غیر همسطح زردک و ۲ کیلومتر انتهای مسیر متصل به پلیس راه است.

راستا با اشاره به اینکه ۵ کیلومتر اول این محور به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: ۷ کیلومتر دیگر در حال اجرای لایه روسازی «اساس» جهت آسفالت است که خوشبختانه روند اجرایی پروژه با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: یکی از نقاط حادثه خیز در استان کهگیلویه و بویراحمد کمربندی یاسوج است که با احداث ۱۲ کیلومتر بزرگراه در این محور، علاوه بر اینکه تردد در مسیرها به سهولت انجام می‌گیرد، تصادفات نیز کاهش می‌یابد.

کد خبر 5856220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha