اعتصاب غذای۱۰۰۰اسیر فلسطینی/فراخوان تظاهرات سراسری درکرانه باختری

اعتصاب غذای۱۰۰۰اسیر فلسطینی/فراخوان تظاهرات سراسری درکرانه باختری

یک هزار اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در واکنش به حملات وحشیانه و بی‌سابقه نظامیان این رژیم به اسرا، اعتصاب غذای نامحدود خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، اداره اطلاع رسانی اسرای فلسطینی امروز پنجشنبه اعلام کرد که نزدیک به ۱۰۰۰ زندانی فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی در اعتراض به تخلفات و تجاوزات اداره زندان‌های این رژیم از ساعت ۱۹ امروز دست به اعتصاب غذای علنی خواهند زد.

مؤسسه فلسطینی مهجة القدس تأیید کرد که بر بخش‌هایی از زندان صحرایی النقب حالت تنش حاکم است و ارتباط با زندانیان حماس و جهاد اسلامی در برخی بخش‌ها قطع شده است.

احمد القدره، مدیر دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی، از جوانان مبارز فلسطینی خواست تا در اعتراض به حمله وحشیانه زندانبانان صهیونیست به زندانیان فردا جمعه نقاط تماس با اشغالگران را به آتش بکشند.

وی همچنین از ملت فلسطین خواست برای نشان دادن خشم مردمی و گروه‌های فلسطینی از تجاوزات صهیونیست‌ها به اسرا، فردا پس از نماز جمعه تظاهرات گسترده برگزار کنند.

القدره خاطرنشان کرد: پس از ورود اسرا به اعتصاب دسته جمعی، همه فلسطینی‌ها باید در حمایت از آنها در مسیر مبارزه با ظلم زندانبانان صهیونیست، آماده باش عمومی اعلام کنند و به خیابان‌ها بیایند.

این تحولات در حالی صورت می‌گیرد که واحدهای سرکوبگر اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز پنج‌شنبه به طرز وحشیانه‌ای به زندان النقب یورش بردند و زندانیان این بخش را به مقصد نامعلومی منتقل کردند.

همچنین انجمن اسرای فلسطینی «واعد» نیز اعلام کرد که حمله فعلی اشغالگران به اسرای فلسطینی بزرگترین حمله در سال‌های اخیر است و دو روز پس از بازدید ایتمار بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از زندان و صدور دستور برای تشدید حملات به اسرا انجام می‌شود.

کد خبر 5864045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha