۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰

امام جمعه خنداب:

داشتن نماینده مجلس مستقل حق مردم خنداب و کمیجان است

داشتن نماینده مجلس مستقل حق مردم خنداب و کمیجان است

خنداب- امام جمعه خنداب گفت: داشتن نماینده مجلس مستقل حق مردم منطقه خنداب و کمیجان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صفاهانی، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز جهانی مسجد گفت: ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد است و در زمان پیامبر اکرم (ص) نیز مسجد پایگاه اسلام و مرکز اجتماعات عبادی، سیاسی، فرهنگی، تربیتی، اقتصادی و.. بود، لذا مسجد در اسلام از همیت خاصی برخوردار است و امور مساجد و مسئولیت‌ها باید سازماندهی شوند و درب به روی همگان بویژه جوانان و نوجوانان باز باشد.

وی بیان کرد: در هفته جاری حمله تروریستی به شاهچراغ رخ داد که باعث شهادت دو نفر و مجروح شدن هفت نفر شد. این حملات ناجوانمردانه به این خاطر است که دشمن از اقتدار، امنیت و پیشرفت کشور عصبانی است و می‌خواهد مردم ما را عصبانی کند و از اعتقادات و ارزش‌های اسلامی جدا کند. دشمنان بدانند زمان بزن و در رو تمام شده و تقاص این حملات و دشمنی‌ها را خواهند گرفت.

خطیب جمعه خنداب گفت: در روز گذشته رهبر معظم انقلاب با مجمع عالی فرماندهان سپاه دیدار داشتند و فرمودند: سپاه بزرگ‌ترین سازمان ضد تروریستی در همه دنیا است، سپاه مدافع ارزش‌های اسلام و پاسدار انقلاب است. همه مسئولان کشور موظفند کار جهادی و شبانه روزی انجام دهند و از کار خسته نشوند.

صفاهانی با گرامیداشت هفته دولت گفت: از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی انجام شده و به لطف الهی وضعیت بهتر هم خواهد شد، یکی از مشکلات امروز جامعه تورم و گرانی است اگر مسئولان دارای برنامه باشند و با توکل بر خدا خالصانه تلاش کنند، خداوند متعال هم کمک خواهد کرد و مشکلات رفع خواهد شد.

وی افزود: شهرستان خنداب یک شهرستان محروم، کمتر توسعه‌یافته، حساس و ۱۰۰ درصد کشاورزی است. دارای ۸۴ روستا و بالغ بر ۷۰ هزار جمعیت است. دو شهرستان خنداب و کمیجان برای جبران محرومیت‌ها و رفع کمبودها نیاز به یک نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی دارند.

صفاهانی گفت: داشتن نماینده مجلس مستقل حق مردم خنداب و کمیجان است از نمایندگان تقاضا دارم در جلسه‌ای که در روز یک‌شنبه با همین موضوع برگزار خواهد شد از حق مردم خنداب و کمیجان دفاع کنند تا ان‌شاءالله یک نماینده مستقل به این دو شهرستان اختصاص یابد.

کد خبر 5864428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha