۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰

امام جمعه دامغان:

ظرفیت تشکل‌های مردمی برای کاشت درخت در دامغان به‌کارگیری شود

ظرفیت تشکل‌های مردمی برای کاشت درخت در دامغان به‌کارگیری شود

دامغان- امام جمعه دامغان با اشاره به طرح کاشت ۴۰۰ هزار نهال در شهرستان، گفت: برای ترویج و کاشت درخت از ظرفیت تشکل‌های مردمی به خصوص بانوان، بهره‌گیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان پیش از ظهر شنبه در بازدید از نهالستان حسن آباد منابع طبیعی شهرستان دامغان با حضور مسئولان منابع طبیعی ضمن قدردانی از تلاش برای توسعه فضای سبز، تاکید کرد: طرح کاشت یک میلیارد نهال از سوی دولت، اقدامی ارزشمند است.

وی با بیان اینکه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت جز در سایه همراهی گروه‌های مردمی و تشکل‌ها، میسر نخواهد شد، افزود: برای ترویج و کاشت درخت از ظرفیت تشکل‌های مردمی به خصوص بانوان، بهره‌گیری شود.

امام جمعه دامغان خواستار ورود دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و جریان ساز مانند آموزش و پرورش به این مقوله شد و تاکید کرد: باید از ظرفیت دانش آموزان و دانشجویان و نهادهای تربیتی و علمی و دانشگاهی بهره گرفت.

رستمیان با بیان اینکه فعالان صنعت، صاحبان کسب و کارهای و مشاغل و صنایع از دیگر تشکل‌هایی هستند که در طرح کاشت درخت می‌توانند مؤثر باشند، گفت: طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، اقدامی ارزشمند به منظور حفظ منابع طبیعی است که نیاز دارد گروه‌های مردمی پرشماری با آن همراه شوند.

وی خواستار ترویج و تبیین اهمیت کاشت نهال و درخت در شهرستان دامغان از سوی مسئولان منابع طبیعی شد و افزود: انتظار است که مسئولان در مجامع پیرامون مزیت‌های این طرح سخن برانند تا بتوانیم شاهد ارتقای مشارکت مردمی باشیم.

امام جمعه دامغان همچنین گفت: یکی از بخش‌های مهم در این راستا که از ظرفیت‌های مردمی بالایی برخوردار است، آموزش و پرورش است که می‌توان از ظرفیت مدارس استفاده کرد.

کد خبر 5864913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha