۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶

طی سه ماهه نخست سال جاری انجام شد؛

ارائه بیش از دو میلیارد تومان خدمات مسکن به مددجویان در قزوین

ارائه بیش از دو میلیارد تومان خدمات مسکن به مددجویان در قزوین

قزوین- مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از دو میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان خدمات در حوزه مسکن به نیازمندان ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رفیعی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان ارائه می‌کند که یکی از خدمات پرهزینه در زمینه مسکن محرومان است.

وی ادامه داد: طی سه ماهه نخست سال جاری هشت مسکن در منطقه شهری برای نیازمندان و محرومان خریداری شده است که برای این امر بیش از ۲۱۰ میلیون تومان از منابع کمیته امداد صرف شده است و مابقی آورده مددجو و کمک خیران بوده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی این مدت ۹۹ طرح احداث و تکمیل مسکن مددجویی با اعتباری بیش از دو میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان در مناطق مختلف استان برای محرومان صرف شده است.

وی افزود: احداث ۱۳ فضای جانبی با اعتباری بیش از ۱۸۳ میلیون تومان و کمک به تعمیر ۴۱ مسکن مددجویی با بیش از ۴۵۵ میلیون تومان هزینه از دیگر اقدامات انجام شده است.

رفیعی عنوان کرد: در مجموع طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از دو میلیارد تومان و ۹۷۰ میلیون تومان خدمات مختلف در حوزه مسکن به نیازمندان و محرومان ارائه شده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را برای رفع مشکل مسکن نیازمندان از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* و یا مراجعه حضوری اهداء کنند.

کد خبر 5865124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha