۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸

حسین متولیان خبر داد؛

۲۵۰ کتاب صوتی انتشارات علمی و فرهنگی تا پایان سال تولید می‌شود

۲۵۰ کتاب صوتی انتشارات علمی و فرهنگی تا پایان سال تولید می‌شود

سرپرست شرکت فرهنگ فیلم گفت: انتشارات علمی و فرهنگی مجوز تولید کتب صوتی آثار خود را به شرکت فرهنگ فیلم واگذار کرده و ۲۵۰ کتاب صوتی تا پایان سال ۱۴۰۲ توسط فرهنگ فیلم تولید خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین متولیان سرپرست شرکت فرهنگ فیلم گفت: شرکت فرهنگ فیلم در دوره جدید فعالیت‌های خود قرار است از آثار و کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی، کتاب‌های صوتی تولید و عرضه کند.

وی ادامه داد: انتشارات علمی و فرهنگی با بیش از ۷۰ سال سابقه فعالیت، مجوز تولید کتب صوتی آثار خود را به شرکت فرهنگ فیلم واگذار کرده است و ۲۵۰ کتاب صوتی تا پایان سال ۱۴۰۲ توسط فرهنگ فیلم تولید خواهد شد. این کتاب‌ها شامل آثاری منتخب در حوزه کودک و نوجوان از میان هزار و ۵۰۰ عنوان کتابی می‌باشد که انتشارات علمی و فرهنگی در زمینه کودک و نوجوان به چاپ رسانده است.

سرپرست شرکت فرهنگ فیلم گفت: در فرهنگ فیلم ۳۰ عنوان کتاب صوتی از آثار انیمیشن وجود دارد. برخی از کتاب‌های صوتی نیز از مجموعه «پرنده آبی» یا عناوین کتاب‌هایی تولید خواهد شد که به صورت انحصاری توسط انتشارات علمی و فرهنگی تألیف یا چاپ شده‌اند تا بتوانیم در سبدی متنوع به ذائقه گروه‌های مختلف مخاطبان و علاقه‌مندان کتاب پاسخ داده باشیم.

کد خبر 5867692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha