۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱

سرهنگ باباپور خبر داد

دستگیری قاچاقچی و توزیع کننده مواد روانگردان در شمال غرب تهران

دستگیری قاچاقچی و توزیع کننده مواد روانگردان در شمال غرب تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری یک نفر از توزیع کنندگان مواد روانگردان در شمال و شمال غرب پایتخت در محله سعادت آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک فروشنده مواد مخدر در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه دوم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم مشخص شد نامبرده با خودرو سواری و موتور سیکلت اقدام به توزیع و خرده فروشی مواد روان گردان می‌نماید و ضمن اجاره یک باب منزل اقدام به قاچاق مواد می‌کند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با جمع‌آوری اطلاعات به دست آمده مأموران ضمن به‌کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی عملیات دستگیری متهم را آغاز کردند.

سرهنگ باباپور در پایان بیان داشت: مأموران این پلیس در عملیاتی دقیق و منسجم با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی به محل فعالیت متهم وارد شده و ضمن دستگیری وی در بازرسی از محل موفق به کشف ۹ کیلو گرم انواع مواد روان‌گردان جدید و بسیار مهلک و خطرناک شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پایان، تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به این پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 5868134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha