۵ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۵۸

خوزستان پایتخت موکب‌ها - ۲۱۹؛

زائران حسینی به راحتی در حال تردد از مرز شلمچه هستند

زائران حسینی به راحتی در حال تردد از مرز شلمچه هستند

شلمچه- رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: زائران اربعین حسینی به راحتی در حال تردد از مرز شلمچه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رضا بنی اسدی فر عصر یکشنبه ضمن بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: شرایط مطلوبی در مرز شلمچه حاکم است و زائران به راحتی در حال تردد هستند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا اظهار کرد: مأموران پلیس در رده‌های مختلف تخصصی با روحیه بالا کار خود را در این راهپیمایی معنوی به نحو احسن انجام می‌دهند.

وی افزود: اماکنی که از آنها بازدید کردیم، کارکنان پلیس روحیه غیر قابل وصفی داشتند و علت آن، این است که قریب به اتفاق همکاران ما داوطلبانه این مأموریت را انتخاب کردند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا بیان کرد: همکاران ما این مأموریت سخت را با جان و دل پذیرا هستند و دلیل آن خدمت به زائران اربعین حسینی را فرصتی برای اقدام معنوی و ماندگار برای خود قلمداد می‌کنند.

سردار بنی اسدی‌فر تاکید کرد: فرمانده کل انتظامی کشور بر خدمت رسانی شبانه روزی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) و تسهیل امور این مجموعه تاکید دارد.

وی ضمن تقدیر از مجموعه خبرنگاران و مستندسازان که این سفر معنوی را به تصویر می‌کشند، گفت: ان‌شاء الله زائران به آسانی در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند و به‌سلامتی و موفقیت به وطن‌های خود برگردند.

کد خبر 5872467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha