۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲

سردار ولیپور گودرزی خبر داد؛

کلاهبرداری از پزشک تحت عنوان مامور

کلاهبرداری از پزشک تحت عنوان مامور

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۲ مأمور قلابی که قصد داشتند ۷ میلیارد ریال از پزشکی در محدوده سعادت آباد تهران کلاهبرداری کنند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی بیان کرد: در پی ارجاع پرونده‌ای مبنی بر اینکه ۲ شخص با مراجعه به مطب پزشکی در محدوده سعادت آباد مبلغ ۷ میلیارد ریال برای چشم‌پوشی به تخلفات پزشکی پیشنهاد داده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی گفت: شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران اظهار کرد در محل کارم مشغول ویزیت بیماران بودم که ۲ مرد تقریباً میانسال که خود را بازرس معرفی می‌کردند با نشان دادن سلاح گرم مشغول بررسی پرونده بیماران شدند و در نهایت ادعا کردند که من مرتکب تخلفات پزشکی شده ام و مبلغ ۷ میلیارد ریال به ازای چشم‌پوشی از تخلفات پزشکی پیشنهاد کردند و منتظر تماس مأموران برای پرداخت مبلغ درخواستی هستم.

این مقام ارشد انتظامی اعلام کرد: کارآگاهان در گام نخست راهی محل وقوع جرم شدند و در بازبینی دوربین‌های مداربسته در محدوده جغرافیای جرم موفق شدند مشخصات ظاهری متهمان را به دست آوردند و با تطبیق چهره متهمان با آلبوم مجرمان حرفه‌ای در نهایت هویت هر ۲ متهم شناسایی شد.

وی گفت: همین سر نخ کافی بود تا کارآگاهان مخفیگاه متهمان را شناسایی و تردد آنان را تحت کنترل در آوردند و در ادامه شاکی و کارآگاهان منتظر تماس تلفنی مأموران قلابی شدند.

سردار گودرزی اعلام کرد: با کنترل هر دو متهم، مأموران قلابی هنگام دریافت مبالغ اعلامی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان و خودروی آنان تعدادی تجهیزات نظامی از جمله یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

سردار گودرزی به انتقال متهمان به پلیس آگاهی تهران و تکمیل تحقیقات پلیسی اشاره کرد و در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مواجه شدن با درخواست‌های نامعقول توسط افرادی که خود را مأمور پلیس معرفی می‌کنند حتماً کارت شناسایی معتبر درخواست کرده و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5877029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      15 2
      اگردکترتخلف نداشت سرگرمشون می کرد و به نوعی به منشی می فهماند باپلیس تماس بگیره
    • شیر پیر US ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      2 0
      احسنت به پلیس
    • عبدی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      1 1
      سلام یقینا اقای دکتر خودش مشکل داشته...چه طور پزشک یک مملکت که خیلی هم پرادعا هستند به قوه مخیله اش نمیرسه که مامورین با سلاح گرم در محل ماموریت خویش حاضر نمیشن...
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      0 0
      اگر دکتر مشکل داشت، به پلیس مراجعه نمی کرد و به نحوی کلاهبرداران را به همان مبلغ یا کمتر راضی می کرد‌. احسنت به پیگیری نیروهای انتظامی