۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۶

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

کتاب‌های کودک‌ونوجوان دفاع مقدسی توسط خانه کتاب معرفی می‌شوند

کتاب‌های کودک‌ونوجوان دفاع مقدسی توسط خانه کتاب معرفی می‌شوند

کتاب‌های «دست‌های سبز لاله»، «باران‌ترین بودی»، «کارخانه اسلحه‌سازی داوود داله» و «مهمان‌هایی با کفش‌های لنگه به لنگه» همزمان با هفته دفاع مقدس، معرفی و بررسی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با هفته دفاع مقدس و در قالب سلسله نشست‌های «همسایه با کتاب»، چهار کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس در کتابسرای زیتون معرفی و بررسی می‌شوند.

نخستین نشست از این سلسله نشست‌ها، شنبه یکم مهر ساعت ۱۵ برگزار می‌شود که سرور پوریا؛ نویسنده کتاب و سارا عرفانی؛ منتقد به معرفی و بررسی کتاب «دست‌های سبز لاله» می‌پردازند.

کتابسرای زیتون ساعت ۱۷ این روز از نشست معرفی و بررسی کتاب «باران‌ترین بودی» میزبانی می‌کند و طیبه شامانی؛ شاعر این اثر و هادی خورشاهیان به‌عنوان منتقد نیز در این نشست حضور دارند.

نشست معرفی و بررسی کتاب «مهمان‌هایی با کفش‌های لنگه به لنگه» نیز یکشنبه دوم مهر از ساعت ۱۵ با حضور محمد دهریزی و اسماعیل الله‌دادی؛ نویسندگان کتاب و علی‌الله سلیمی به‌عنوان منتقد برگزار می‌شود.

نشست معرفی و بررسی کتاب «کارخانه اسلحه‌سازی داوود داله» اثر محمدرضا شرفی خبوشان نیز دیگر برنامه سلسله نشست‌های «همسایه با کتاب» است که ساعت ۱۷ دوم مهرماه با حضور نویسنده کتاب و خسرو باباخانی به‌عنوان منتقد برپا می‌شود.

سلسله نشست‌های «همسایه با کتاب» از تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی KETAB.TV پخش می‌شود و علاقه‌مندان به حضور در این نشست‌ها نیز می‌توانند در روز و ساعت تعیین شده به کتابسرای زیتون مراجعه کنند.

کد خبر 5892530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha